Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عیدی گماری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: طی گشت یگان محیط زیست در مناطق آزاد برای مقابله با هرگونه شکار غیر مجاز، فردی متخلف با ادوات مربوط به زنده‌گیری پرندگان مشاهده و بازداشت شد.

وی گفت: فرد متخلف در بخش مرکزی اندیمشک و در محدوده موسوم به باغ دوبندار مبادرت به زنده‌گیری پرندگان زینتی می‌کرد که بازداشت و برای سیر مراحل قضائی تحویل مرجع قضائی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی‌گماری عنوان کرد: تعداد ۱۶ عدد پرنده گنجشک و بلبل از فرد متخلف که با ادوات ویژه زنده‌گیری اقدام به زنده‌گیری پرندگان می‌کرد ضبط و ضمیمه پرونده برای سیر مراحل قانونی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک به واسطه نزدیکی به دامنه رشته‌کوه‌های زاگرس و باغات مرکبات در بخش مرکزی و انارستان در بخش الوار گرمسیری از تنوع گونه‌های پرندگان بومی و مهاجر برخوردار است.

کد خبر 4660541

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست خوزستان شهرستان اندیمشک پرندگان زینتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)