Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جمعه ۷ تیر ماه بود که رسانه‌ها فرار «شاهزاده هَیَا» خواهر پادشاه اردن و زن «محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم امارات متحده عربی را تأیید کردند. هیا چند هفته پیش به همراه دو فرزندش امارات را به مقصد آلمان ترک کرد و در این کشور خواستار پناهندگی شد.

اما پس از گذشت چند روز رسانه‌ها ابعاد مختلفی از این فرار ناگهانی را فاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی میل در این خصوص نوشت: «خبر فرار شاهدخت هیا از دبی بحث و جدل زیادی برانگیخت تا اینکه خانواده حاکم دبی تایید کردند که وی با بادیگارد انگلیس خود رابطه پنهانی برقرار کرده بوده و محمد بن راشد با بازگشت ناگهانی به عمارت ۸۰میلیون پوندی خود در لندن این دو را در خانه می‌بیند!

شاهدخت هیا ۴۵ساله، دختر ملک حسین پادشاه سابق اردن، رئیس فدراسیون جهانی اسب سواری است که برای بادیگارد خود ولخرجی هم کرده و با پول حاکم دبی کلی هدیه خریده است.وی حالا تقاضای طلاق هم کرده و طلاق آنها به دلیل ثروت زیاد محمد بن راشد، بسیار جنجالی خواهد شد.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رابطه پنهانی همسر حاکم دبی بادیگارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم

در چارچوب مسابقات سری  آ ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند.

شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند، پنالتی‌ای که سردار آزمون آن را برای تیمش گرفته بود، اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل توسط اولیویرا پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم از روی نقطه پنالتی توسط اوسیمن شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

رم با این تساوی ۵۹ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار دارد.. ناپولی هم با ۵۰ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!