Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت: با همکاری، همراهی و مشارکت بی وقفه اهالی و مردم منطقه، نیروهای امدادی، اداری، بسیج و همکاران منابع طبیعی؛ آتش سوزی اراضی کشاورزی کارزان"کوه لنه" مهار شد. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

رضا احمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با بیان اینکه علت این آتش سوزی ابتدا ایجاد حریق در یک دستگاه دروگر(چقچقه) بوده است، اظهار داشت: به علت وجود مزارع و مراتع خشک و مهیای آتش سوزی، این حریق به سرعت گسترش یافته و متاسفانه مقداری از مزارع کشاورزی و مراتع اهالی منطقه از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش سوزی های مشکوک محصولات عراق و سوریه رامی‌سوزاندآتش سوزی جدید در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزهآتش سوزی های مشکوک مزارع گندم عراق را نابود می‌کند

وی با اشاره به اینکه ماموران منابع طبیعی و یگان حفاظت در محل حضور دارند و بصورت کشیک محل حریق را رصد می کنند تا در صورت شعله ور شدن دوباره آتش، اطلاع رسانی و اطفاء حریق کنند، افزود: از همه آحاد مختلف جامعه می خواهیم که در حفظ و حراست از منابع طبیعی و این سرمایه های عظیم خدادادی، نهایت همراهی، همکاری و مشارکت را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام یادآور شد: در راستای پیشگیری از حریق در جنگل های استان ایلام، یگان حفاظت و گشت هوایی کنترل و پایش جنگل های استان راه اندازی شد.

 احمدی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در سطح کشور و با همکاری بخش خصوصی و با استفاده از دو فروند هواپیمای سبک c42 اجرایی و عملیاتی شده است، تصریح کرد: این ماموریت به صورت روزانه در حال اجراست و هفته ای 18ساعت پرواز بر فراز جنگل های استان صورت می گیرد.

انتهای پیام/ن

R7718/P1361/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند