Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بدرقه نخستین گروه از زائران حج تمتع ۹۸ با حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف:‌ آئین بدرقه نخستین گروه از زائران حج تمتع ۹۸ صبح فردا (دوشنبه، ۱۷ تیرماه) در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، حجت الاسلام عبدالفتاح نواب، سرپرست حجاج ایرانی و علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت در این مراسم که از ساعت ۶ صبح برگزار می شود، حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، نخستین پرواز حجاج ۱۷ تیرماه آغاز شده و پروازهای بازگشت نیز از ۲۷ مرداد برابر با ۱۶ ذی‌الحجه تا ۱۷ شهریور، مصادف با ۸ محرم انجام می‌شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت خبرگزاری شبستان جشن های دهه کرامت مسجد قم چهارمحال و بختیاری حج برجام خراسان جنوبي حج مکه مکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند