Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، متن کامل پیام «علیرضا اشناگر» به این شرح زیر است :«ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی، بعنوان اولین اثر ثبت شده از استان سمنان در فهرست میراث جهانی در چهل‌ و سومین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو در باکو آذربایجان واقعه ای تاریخ ساز برای مردم متمدن و طبیعت دوست استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید این خطه ی وسیع از خاک پاک ایران اسلامی که بخش گسترده ای از آن علاوه بر 4 استان دیگر در استان سمنان نیز واقع گردیده است، ظرفیتی بسیار عظیم از زیست بوم 296 گونه پرنده و 98 گونه پستاندار است که دهها گیاه بومی درختی و بوته ای را در خود جای داده و می تواند بعنوان یکی از پتانسیل های مهم گردشگری در سطح استان سمنان، بیش از پیش در منظر جهانی خود نمایی کند.

پر واضح است که ثبت این اثر ارزشمند علاوه بر محافظت و نگهداری و معرفی در سطح جهانی به عنوان هدف اصلی در صنعت گردشگری نیز به عنوان نوعی تبلیغات جهانی موثر مورد استفاده قرار می گیرد و امید است پس از ثبت جهانی این اثر ماندگار، شاهد توقف نابودی جنگل و حفظ و حراست بیشتر از این نعمات ارزشمند الهی باشیم.

ضمن تبریک این رخداد میمون و مبارک به مردم عزیز ایران اسلامی و بویژه مردم شریف استان سمنان، بدین منظور برخود لازم میدانم از تلاش دکتر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کشور, مدیران و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان و تمامی عزیزانی که بمنظور ثبت این اثر ملی کوشش نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.»

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تبلیغات جنگل طبیعت گردشگری گردشگری و صنایع دستی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر