Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور استاندار و معاونین، امام جمعه و نماینده مردم اسدآباد در مجلس و رؤسای دستگاههای اجرایی مجید درویشی به عنوان فرماندار اسدآباد به مدت ۴ سال منصوب و معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ظهر امروز طی مراسمی با حضور استاندار و معاونین، امام جمعه و نماینده مردم اسدآباد در مجلس و رؤسای دستگاههای اجرایی مجید درویشی به عنوان فرماندار اسدآباد به مدت 4 سال ممنصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معارفه که در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد برگزار شد، امام جمعه اسدآباد وجود 5 دانشگاه و دو حوزه علمیه خواهران و برادران را در این شهرستان یک ظرفیت خواند و اظهار کرد: این مراکز علمی و فرهنگی میتواند فرصتی برای رقم زدن امید باشد.

مؤدب ترین جوانان در شهرستان اسدآباد رشد کرده اند

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه مؤدب ترین جوانان در شهرستان اسدآباد رشد کرده اند و بنده در طول 28 سال خدمتم در شهرهای مختلف جوانانی به اینگونه ندیده ام، گفت: متأسفانه این شهرستان به لحاظ ورزشی و ورزشکاران نام خوبی دارد اما  اداره ورزش این شهر با سرپرستی اداره می شود که این یک ضعف است، البته برای ما مدیر زن باشد یا مرد فرقی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه 15 اداره در شهرستان اسدآباد با سرپرست اداره می شود، افزود: اینکه فرد مسئولی سرپرست باشد به رشد ، سرعت و پیشرفت کار لطمه وارد می کند چرا که حکم ریاست برای افراد مسئول به نوعی نشاط و قدرت و قوت به هرماه دارد.

 

بعضی سرپرست ها تا 70 ماه طول می‌کشد حکم ریاست بگیرند

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد به لحاظ وجود راههای مواصلاتی با 5 استان متأسفانه از وجود گردنه ای بدون رانش بی بهره است، گفت: وجود یک تونل در این گردنه ضروری است و می‌طلبد که این امر پیگیری شود.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات این شهر را بحث شورا و شهرداری است، افزود: متأسفانه این شوراها کم شانس هستند و در انتخاب شهردار موفق نبوده اند، لازم است که استانداری با آنان نشستی برگزار کند و آنان را نصیحت کند.

 

شورای شهر در انتخاب شهردار کم شانس بودند

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شهر اسدآباد کم نشاط شده و نیاز است که امید و و روحیه شادمانی در آن زنده شود، تأکید کرد: فرماندار باید نواقص این شهر را با همکاری استاندار برطرف کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم با اشاره به خدمت چندین فرماندار در دوره خدمت وی، خطاب به فرماندار جدید گفت: آقای درویشی ما با استقبال پذیرای شما بودیم و از شما می خواهیم که برای این شهر وقت بگذارید و آرزویمان این است که همچون فرمانداران دیگر بعداز این پست در مراتب بالاتر شما را ببنیم.

 

فرماندار برای اسدآباد وقت بگذارد

اکبر رنجبرزاده  با بیان اینکه راه آهن اسدآباد در ردیف 20 جدول قانون بودجه قرار گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر نیز 30 میلیارد تومان اعتبار برای مطالعات آن اختصاص یافته است.

وی گفت: برخی در فضای مجازی مینویسند که این نماینده پولها را کجا هزینه می کند که باید بگویم پولی دراختیار نماینده قرار نمی‌گیرد و به مراتب کار در دستگاه اجرایی قرار گرفته و هزینه می‌شود.

استاندار همدان سرمایه گذاران را پذیرا باشد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با معرفی سرمایه گذاری در این مراسم تودیع و معارفه از ساتاندار همدان خواست که تولید کنندگان و سرمایه گذاران را حمایت کند.

استاندار همدان هم با بیان اینکه حرف حساب طولانی نمی شود، اظهار کرد: اسدآباد دارای مردمی متدین، شهیدپرور، انقلابی با پیشینه روشن و مهد بزرگانی چون سیدجمال الدین اسدآبادی است.

شاهرخی ادامه داد: اسدآباد برای ما مهم بوده و نیاز به رشد و پیشرفت دارد و البته این شهر به مثابه نگینی در استان خودنمایی می کند.

 

اسدآباد مهد بزرگانی چون سیدجمال الدین است

وی با اشاره به دوره خدمت خود در سال 81 ، گفت: بنده در زمانی که به عنوان فرماندار در شهرستان بودم، با خانواده در این شهر ساکن شدم و به واقعیت شاهد فرهنگ غنی و تدین مردم که سرمایه آنان است، بوده ام.

استاندار همدان تصریح کرد: ما مسئولان باید قدر این پست و مقام و میز را بدانیم البته نه به لحاظ غینمت بلکه به عنوان یک فرصت؛ و بتوانیم از این فرصت در راستای ارائه خدمتگزاری به مردم گام برداریم.

 

قدر میز را به معنای فرصتی برای خدمت بدانیم

وی با اشاره به سخنان امام جمعه در زمینه سرپرستی ادارات در این شهرستان، گفت: قابل پذیرش نیست که اینقدر در این شهرستان سرپرست باشد و باید این مهم را باکمدئیران کل تعیین تکلیف کنم و فرماندار هم این مورد را پیگیری کند.

شاهرخی با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی بیشتر توجه شود، گفت: فرماندار جدید این شهرستان را باتوجه به ویژگی ها و ظرفیتهای شهرستان انتخاب کرده ایم تا بتواند امور را به نتیجه برساند.

 

درویشی کارنامه قابل قبولی دارد

وی با معرفی مجید درویشی به عنوان فرماندار جدید اسدآباد، گفت: وی دارای سابقه خوب و روشن و قابل قبولی است و از نیروهای وزارت کشور است که از کارشناسی در ادارات شروع به کار کرده و در حوزه عمران فعالیت داشته است.

استاندار همدان ادامه داد: آقای درویشی سوابقی چون عضو شورای شهر، شهردار نهاوند، معاونت شهرداری را در کارنامه خود دارد و از خانواده شهدا، نیروهای ارزشی است.

وقت آزمون و خطا نیست

وی افزود: باتوجه به منابع محدود در استان باید هدفمند حرکت کنیم و از آزمون و خطا خودداری کنیم.

شاهرخی افزود: با همراهی نمایندگان استان برنامه عملیاتی و راهبردی سه ساله 98، 99 و 1400 را تعیین کرده ایم و برای هر شهرستان نقشه راهی داریم.

 

اسدآباد 4 هزار بیکار و جویای کار دارد

وی ادامه داد: به فرض مثال در شهرستان اسدآباد جمعیت فعال 31 هزار نفر ، جمعیت شاغل 27 هزار نفر و حدود 4 هزار نفر افراد جویای کار در شهرستان داریم که براساس برنامه ریزی و منابع که ما دولتی ها در ختیار داریم، باید این افراد دارای شغل شوند.

استاندار همدان خطاب به فرماندار اسدآباد و با تدکید بر حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گزاران، افزود: این شهرستان باید در سال 89 حداقل 342 میلیارد تومان، در سال 99 به میزان 388 میلیارد تومان، و در سال 1400 به میزان 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام دهد و در ازای آن 4 هزار شغل ایجاد کند.

 

سرمایه گذاری در طول سه سال برنامه ریزی شده

وی با تأکید بر اینکه به همه مذیران استان و شهرستان اتمام حجت کرده ام، گفت:  بنا نداریم که کار رومزمره انجام دهیم و در پایان تیرماه باید یک سوم برنامه 98 اجرایی شده باشد، در غیر این صورت هر مدیر و یا فرمانداری جا بماند باید صندلی را به فرد دیگری واگذار کند.

شاهرخی با تذکری به مدیرانی که در رفت و آمد به همدان و یا شهر دیگری هستند، گفت: بنده مدیر پروازی را نمی پذیرم که صبح ساعت 8 از گردنه سرازیر شهر شود و تا ساعت یک ظهر شهر را به مقصد همدان ترک کند.

 

مدیران پروازی مرخص شوند

وی تأکید کرد: اگر خجالت می کشیم  و در عمل نمی توانیم کاری کنیم،  کنار برویم چرا که گناه می‌کنید و در پیشگاه خداوند باید جواب دهید.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیر انقلابی و جسور که شبانه روز در کنار مردم باشد، میخواهیم افزود: با هیچ کس تعارف نداریم و با مدیر و مدیرکلی عهد اخوت نبسته ایم.

 

با مدیران عهد اخوت بسته ام

وی با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران، گفت: فرش قرمز جلوی پای سرمایه گذار پهن می کنیم و سرمایه گذاران بدانندکه اینجا بستر سرمایه گذاری برای کار اقتصادی فراهم است.

در پایان این نشست حکم مجید درویشی به عنوان فرماندار اسدآباد به مدت 4 سال به وی تقدیم شد و از زحمات لیلا امیدی و کریم حمیدوند قدردانی شد

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد