Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:24:32 GMT

کارگروه هماهنگی راه آهن آستارا تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۸۵۵۸

کارگروه هماهنگی راه آهن آستارا تشکیل شود

به گزارش خبرنگار ایرنا ارسلان زارع عصر یکشنبه در جریان بازدید از طرح های آستارا افزود: راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی بندر و گمرک آستارا زمینه رونق اقتصاد و اشتغالزایی را برای جوانان این شهرستان فراهم کرده و باید شرایط توسعه این طرح ها فراهم شود.

وی اظهار کرد: راه آهن، بندر و گمرک علاوه بر سود اقتصادی برای کشور باعث تقویت ارتباطات ملت های ایران و جمهوری آذربایجان شده و این موضوع باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تقویت طرح های ورزشی استان گیلان نیز در اولویت برنامه های دولت قرار دارد و در شهرستان آستارا نصب چمن مصنوعی فوتبال نمونه ای از این اقدامات است.

سرپرست استانداری گیلان گفت: ۱۲ کیلومتر از محور آستارا-اردبیل با همکاری دستگاه های متولی گیلان تعریض خواهد شد و تا پایان سال جاری چهار کیلومتر از این طرح تکمیل می شود.

زارع افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به روش‌های گوناگون در تلاش هستند تا با سیاه‌نمایی و برجسته کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم را نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب بدبین کنند و باید با قدرت نسبت به پیشبرد برنامه های دولت همت شود.

سرپرست استانداری گیلان و تعدادی از مدیران کل استان امروز (یکشنبه) از بندر آستارا، طرح تعریض محور آستارا-اردبیل، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، گمرک و تالاب استیل این شهرستان بازدید کردند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۷۱۰۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان مرزی بندر آستارا رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه هستند.

عزاداران مسیر سپاه این شهرستان تا مسجد امام جعفر صادق (ع) را پیموده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096329

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند