Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: تغییر سبک زندگی در سال های گذشته در کشور سبب شد تا از احکام دین فاصله بگیریم و اینگونه شاهد بروز ناهنجاری های مختلف در جامعه باشیم. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام  المسلمین نورالله قدرتی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آوج که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: قوه قضائیه ناظر دقیق اجرای حدود و قوانین الهی است و دادستان در هر گوشه ای از کشور وظیفه دارد به طور دقیق احکام الهی را در جامعه اسلامی اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: احکام دین اسلام برای همه ابعاد فردی و اجتماعی زندگی بشر صادر شده است و اجرای دقیق این احکام ضامن خوشبختی و سعادت در زندگی دنیایی و اخروی است.

قدرتی گفت: این که امروز می بینیم آسیب های اجتماعی در جامعه رشد داشته است و ناهنجاری های مختلف در جامعه ایجاد شده به دلیل فرد گرایی و دوری از همین احکام است چرا که در بسیاری از مواقع برای منفعت فردی از احکام و اجرای درست قوانین الهی دور شده ایم.

رئیس کل دادگستری قزوین بیان کرد: فساد از مهم ترین اشکال دوری از احکام اسلامی در جامعه است و امروز میبینیم فسادهای مالی و فردی مردم را دلزده کرده است.

قدرتی گفت: دین مبین اسلام راهکار زندگی درست بشر در جامعه را در قالب احکامی در اختیار ما قرار داده است و در جمهوری اسلامی ایران قوه قضائیه مسئولیت اجرای این قوانین و نظارت درست بر آن را عهده دار است.

‌دستگاه قضا به‌عنوان مدعی‌العموم حامی خبرنگاران قانونمند و عدالت‌محور استتعامل دستگاه اجرایی با دستگاه قضایی در استان ایلام باید تداوم داشته باشدنماینده ولی‌فقیه در گیلان: دستگاه قضایی مقابل زدوبندهای سیاسی در گیلان بایستد

وی افزود: از این رو بر اساس وظایفی که بر عهده دستگاه قضا نهاده شده است از همراهی و دوستی با هیچ گروه و شخصی برخوردار نخواهیم بود و مردم مطمئن باشند هیچ چیزی بر اجرای قوانین تاثیر گذار نخواهد بود.

رییس کل دادگستری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب رئیس دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: این که رهبر معظم انقلاب از یک فرد مقتدر، انقلابی و فساد ستیز برای دستگاه قضا استفاده میکنند و در متن پیام انتصاب ایشان به این نکات اشاره میکنند نشان از این دارد که دستگاه قضا باید با اقتدار با فسادمبارزه کند.

قدرتی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نیز در بخش های مفصلی به این مسئله پرداخته است و مسیر حرکت و راه دستگاه قضا را به صورت شفاف بیان کرده از این رو دادستان ها و نمایندگان دستگاه قضا در شهرستان ها موظف به مطالعه این بیانیه و اجرای مو به موی آن هستند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در اجرای قانون با هیچ فردی تعارف نداریم و اجازه نمیدهیم حدود الهی قربانی ملاحضات سیاسی و فردی گردد.

رئیس کل دادگستری قزوین درپایان با تبریک انتصاب علی سلطانی به سمت دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان آوج از زحمات محمد صمدی دادستان پیشین این شهرستان قدردانی کرد و بیان کرد: خدمت رسانی به مردم نخستین و مهم ترین وظیفه همه ماست و باید در هر سمتی که هستیم این مسئله را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان