Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- هفته مد پاریس همچنان ادامه دارد و بسیاری از طراحان مشهور و مارک های معروف جهان، تازه ترین محصولات پاییزی-زمستانی خود را در گوشه و کنار شهر به نمایش گذاشته اند.

به گزارش فرارو، یکی از این هنرمندان جورجیو آرمانی طراح نامدار ایتالیایی است که مراسم رونمایی از آثار جدیدش را در پتیت پالاس یا قصر کوچک از موزه های مشهور پاریس برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حاضرین، مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس ایرانی بود. خانم کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف در ایران. فعال اجتماعی در زمینه حقوق کودکان و توانمندسازی زنان است.

مهتاب کرامتی درباره حضور خود در این رویداد گفته است: "رویداد Giorgio Armani Privé، یکی از جذاب‌ترين مراسم برندهای گروه جورجيو آرمانی‌ست كه تمام لباس‌های آن توسط شخص آقای جورجیو آرمانی طراحی شده است. اين رویداد دو بار در سال با حضور هنرمندان، ورزشكاران و چهره‌های شاخص مد كه در كنار برند آرمانی هستند برگزار می‌شود. افتخار اين را داشتم به عنوان سفير حسن نيت يونيسف در ايران به دعوت جناب آقای آرمانی در انحصاری‌ترين رویداد این برند حضور داشته باشم. همینطور گروه دایامد، نماینده‌ این گروه در ایران، مسئولیت هماهنگی‌ها را به عهده داشتند."

در این برنامه که با اجرای موسیقی و پذیرایی همراه بود، عده ای از ستاره های بزرگ، هنرمندان، شخصیت های برجسته و اهالی فرهنگ و هنر شرکت داشتند.

نیکول کیدمن و همسرش کیت اربن، الکساندر اسکارگارد بازیگر سوئدی، سارا سامپایو مدل پرتغالی، زوئی دویچ بازیگر آمریکایی، کیتی اسپنسر مانکن انگلیسی و زندایا خواننده و هنرپیشه آمریکایی، از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

 

 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز