Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت بحران  کشور گفت: خوشبختانه در زمان مقابله با حوادث، اصفهان بسیار درخشید و در حال حاضر در بخش سازندگی همراه با بنیاد مسکن همکاری قابل توجهی دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، صبح امروز (یکشنبه) اسماعیل نجار در مانور دوسالانه  طرح فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مانور معمولا در تمام فرودگاه انجام می‌شود، مانوری که امروز شاهد آن بودیم تمام عوامل اجرایی استان اصفهان در آن دخیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دستگاه های مختلفی که باید در مواقع بحران حضور پیداکنند امروز آمادگی خود را به نمایش گذاشتند و باید گفت خوشبختانه کشور برای حوادث گوناگون آمادگی دارد. مانور امروز برای داخل فرودگاه بود و تداوم این مانورها آمادگی ها را بالا خواهد برد و به تبع خسارات را کاهش می‌دهد.
معاون وزیر کشور، عملکرد اصفهان به عنوان استان معین را در حوادث مختلف مناسب دانست و گفت: خوشبختانه در زمان مقابله با حوادث اصفهان بسیار درخشید و در حال حاضر در بخش سازندگی همراه با بنیاد مسکن همکاری قابل توجهی دارد و از مردم اصفهان هم سپاسگزارم که کمک های شایانی به هموطنان خود کردند.
نجار با اشاره به سیلاب های اخیر کشور، تصریح کرد: همزمان 25 استان کشور درگیر سیل بود، اما سه استان حوادث مشقت باری را متحمل شدند که به سرعت مشکلات رفع شد، اما خسارات زیادی خصوصاً به استان لرستان و گلستان وارد شد و باید گفت حضور استان معینی همچون اصفهان در این مشکلات ضروری بود.
وی در پایان به طرح جدیدی در خصوص مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: برای تمام استان‌ها طرحی باعنوان خطرپذیری سیلاب  ابلاغ شده و استان ها باید با توجه به مسائل مالی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کشور سیل شهید بهشتی مدیریت بحران معاون وزیر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) در این منطقه گفت: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای دستیابی به شهر هوشمند، ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است.

وی افزود: تمام پلاک‌های آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) است که حاوی اطلاعات نشانی کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است، در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب، برق و گاز نیز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ تصریح کرد: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: نصب این پلاک‌ها با اعتباری حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، توسط سازمان فاوای شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد: آن دسته از شهروندانی که منازل آن‌ها پلاک آبی هوشمند ندارد، می‌توانند از طریق نشانی my.isfahan.ir گزینه نصب پلاک آبی هوشمند را جست‌وجو و درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت پلاک آبی هوشمندمنزل آن‌ها نصب شود. ‌

کد خبر 749391

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است