Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خبرنگار پایگاه آمریکایی پولیتیکو در حساب توئیتری خود به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که واشنگتن اصولا به دنبال آن است که ایران در برجام بماند.

پیش از این مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا اولین واکنش را به اقامایران برای کاهش بیشتر تعهداتش در چارچوب برجام اتخاذ کرده بود.

پامپئو در توئیتر نوشت: «اقدام جدید ایران برای توسعه برنامه هسته‌ای خود به انزوای بیشتر و تحریم‌های بیشتر علیه این رژیم منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورها بایستی معیار قدیمی عدم‌ غنی‌سازی را برای برنامه هسته‌ای ایران احیا کنند. رژیم ایران در صورت تسلیح به جنگ‌افزارهای هسته‌ای خطری بزرگتر برای دنیا خواهد بود.»

جمهوری اسلامی ایران تاکنون در دو گام از تعهدات خود در برجام کاسته و از امروز یکشنبه (16 تیرماه) یک ضرب‌الاجل 60 روزه دیگر برای محقق شدن تعهدات سایر طرف‌ها صادر کرده است. تهران گفته در صورتی که تغییری در وضعیت ایجاد نشود از 60 روز دیگر گام سوم را اجرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا برجام تنش میان ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان