Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا محمد، ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس درباره حضور گابریل کالدرون در این تیم به خبرنگار برنا گفت: اگر چه  شیوه جدا شدن برانکو به نظر من صحیح نبود و می توانستیم در شرایط بهتری با او خداحافظی کنیم به هر ترتیب نشد و به این موضوع پرداختن هم فقط حاشیه دارد. اما سایه او روی تیم سنگینی می کند و کالدرون شجاعت زیادی داشته که این مسئولیت را قبول کرده و آمدن این مربی آرژانتینی را به فال نیک میگیرم و امیدوارم او در پرسپولیس موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق سرخپوشان با اشاره به حفظ اکثر بازیکنان عنوان کرد: باید به کالدرون کمی زمان بدهیم، البته سر مربی تیم تغییر کرده ولی بازیکنان همان هایی هستند که سه فصل است برانکو به واسطه آنها قهرمان شده و حالا هم اگر مسئولان حاشیه ها را به خوبی اداره کنند و هواداران هم به این سر مربی فرصت دهند او نیز می تواند موفقیت های گذشته راتکرار کند و من معتقدم کلید قهرمانی پرسپولیس در این است که از همین هفته های ابتدایی امتیازات را جمع کند.

محمد در پایان اظهار داشت: یک نکته را نیز می خواهم خدمت هواداران عرض کنم، در پرسپولیس بازیکن بی غیرت وجود ندارد. هرکس در زندگی اشتباه می کند و یک بازیکن هم حق دارد حداقل یکبار شانس خود را برای رفتن به اروپا امتحان کند، هواداران قدر بازیکنان را بدانند و بلعکس این نیز وجود دارد. به هر حال امیدوارم پرسپولیس امثال با حمایت هواداران در هر سه جام موفق باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا علیرضا محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می‌شود.

* هواداران زن حاضر در ورزشگاه آزادی اصلاً از وضعیت جایگاه خود راضی نبودند و خواستار حضور در طبقه اول برای بازی‌های بعدی بودند.

* طرفداران سپاهان اصفهان با چند دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه شدند. آنها قبل از نشستن روی صندلی‌های خود با هواداران پرسپولیس در مسیر ورود به ورزشگاه روبرو شدند که دخالت پلیس مستقر در ورزشگاه مانع از درگیری بین آنها شد.

* کری بین طرفداران دو تیم از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه آغاز شد و الفاظ رکیک همراه با شعارهای تند هواداری در بین آنها جاری بود.

* اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس نخستین نفری بود که قبل از تمام اعضای دو تیم وارد چمن ورزشگاه شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* بازیکنان سپاهان هنگام ورود به چمن مورد تشویق حدود هزار طرفدار خود قرار گرفت. در این بین بازیکنان پیشین پرسپولیس که حالا برای سپاهان بازی می‌کنند نه تنها مورد تشویق سرخ‌ها قرار نگفتند بلکه «هو»شدند.

کد خبر 6094553

دیگر خبرها

  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس