Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طور خلاصه، مروری بر مهم ترین رویدادهای ورزشی یکشنبه خواهیم داشت.

طرفداری- 16 تیر 1398، 7 جولای 2019؛ به مرور مهم ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در روزی که گذشت، می پردازیم:

کنعانی زادگان، پرسپولیسی شد

محمد حسین کنعانی زادگان روز گذشته رسماً به پرسپولیس برگشت. کنعانی زادگان سال 1390در پرسپولیس حضور داشت ولی در ادامه برای خدمت سربازی به ملوان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سال گذشته برای ماشین سازی بازی کرد. وی سابقه بازی در سایپا و استقلال را نیز در کارنامه دارد. او در اولین مصاحبه پس از بازگشت به پرسپولیس، سعی کرد دل هواداران این باشگاه را به دست بیاورد. پرسپولیس قرارداد محمد نادری را نیز تمدید کرد.

شیخِ 194 سانتی متری استقلالی ها وارد تهران شد

شیخ دیاباته، مهاجم مشهور اهل مالی که سابق بازی در لیگ1 فرانسه و سری آ ایتالیا را در کارنامه دارد، برای امضای قرارداد دو ساله با استقلال وارد تهران شد. انتقال او به استقلال از سوی جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی نیز تایید شد. پژمان منتظری در مصاحبه ای از استقلال خداحافظی کرد.

مروری بر نقل و انتقالات اروپا

در روز تعطیل فوتبال اروپا، خبرهای زیادی پیرامو نقل و انتقالات باشگاه ها مخابره نشد. به نقل از مارکا، منچستریونایتد سرانجام حاضر به فروش پل پوگبا شده است و به عنوان جانشین او، سرگی میلینکوویچ ساویچ را زیر نظر گرفته است. در مورد بارسلونا، آنتوان گریزمان رسماً به اتلتیکو مادرید اعلام کرده است که بند فسخ قراردادش را می پردازد تا به این شکل از نظر قانونی غیبت او در تمرینات تیم دیگو سیمئونه دردسرساز نشود. اتلتیکو مادرید همچنین انتقال رنان لودی، فول بک جوان برزیلی را اعلام کرد. در ایتالیا، مینو رایولا تایید کرد ماتیاس ده لیخت با یوونتوس به توافق رسیده است. دیروز همچنین تایید شد که کریستین رومرو سه شنبه در تست پزشکی یوونتوس حاضر می شود.

نهمین قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا

تیم ملی برزیل با غلبه بر پرو برای نهمین بار فاتح کوپا آمریکا شد. دنی آلوز، چهلمین جام دوران حرفه ای خود را بالای سر برد. او همچنین به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد. همچنین آلیسون بکر که با لیورپول فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود، موفق شد با برزیل نیز طعم قهرمانی در کوپا آمریکا را بچشد تا یک فصل رویایی را سپری کند. او در فصل که گذشت 62 بار به میدان رفت و 36 کلین شیت ثبت کرد. آلیسون سه جایزه دستکش طلایی (لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا آمریکا) را تصاحب کرد.

آمریکا 4 قهرمانی و سایر تیم ها مجموعاً 4 قهرمانی در جام جهانی

هشتمین دوره جام جهانی زنان در فرانسه به پایان رسید. تیم ملی آمریکا با غلبه بر هلند ضمن دفاع از عنوان قهرمانی برای چهارمین بار فاتح جهان شد. آمریکا با اختلاف پر افتخارترین تیم در رده زنان است. مگان راپینو، توپ طلا و کفش طلای این رقابت ها را به نام خود ثبت کرد. هلندی ها پس از سه نایب قهرمانی جهان در رده مردان، حالا در رده زنان نیز از فتح جام جهانی بازماندند تا بازنده مطلق فینال های جام جهانی لقب بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در آمار بازی‌های رو در رو عملکرد قابل توجهی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۳ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هشت بار سپاهان پیروز شده است و در سوی مقابل استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده است، ضمن اینکه چهار تقابل دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۳ تقابل لیگ برتری دو تیم ۳۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم سپاهان و ۱۳ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی سه بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و دو بار در اهواز رقم خورده است.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان

کد خبر 751057

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!