Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین بشری، در گفتگو با خبرآنلاین همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۱۷ بعداز ظهر یکشنبه ۱۶ تیرماه در نزدیکی سه راهی پایگاه هوایی شهید نوژه دو دستگاه خودروی پراید با یکدیگر برخورد کردند که ۳ نفر از سرنشینان این خودروها در دم و یک نفر دیگر در حین انتقال با آمبولانس به مراکز درمانی جان باخت.

چهار مجروح دیگر این حادثه با استفاده از چند دستگاه خودرو اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که بنابر اطلاع واصله، وضعیت مصدومان بحرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علت تامه تصادف از طریق کارشناس پلیس راه استان همدان در دست بررسی است اما با توجه به شدت تصادف به نظر میرسد سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عامل اصلی این حادثه تلخ می باشد که مکررا رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه در رانندگی مورد تاکید پلیس بوده است.

لازم به ذکر است، بنابر اعلام عوامل اورژانس و پلیس سه نفر از جان باختگان این حادثه مرد و یک نفر زن می باشد.

46

کد خبر 1277510

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان حوادث غیر مترقبه تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس پلیس راه تبریز _ آذرشهر روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داد و راننده ۵۰ ساله اهل شهرستان مرند جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این تریلی از ترکیه بارگیری کرده و مقصدش کشور عراق بود، افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و رعایت نکردن سرعت مطمئنه در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده است.

سرهنگ حمید دلیری ادامه داد: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی خودروها می‌شود، لازم است رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

کد خبر 6098717

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون