Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با بیان اینکه منطقه خرسان تامین کننده آب شرب دو استان یزد و کرمان است، گفت: منطقه خرسان منطقه پرآبی است که سد در آن منطقه اجرا شده و به گونه‌ای است که می‌توان از آن خط انتقالی مستقل از اصفهان و به صورت جداگانه برای یزد اجرا کرد که در این زمینه استان‌های یزد و کرمان برای انتقال آب باید هماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  اینکه با وجود بارندگی‌های بهاره در بسیاری از روستا‌های استان مشکل بی‌آبی بر قوت خود باقی است ، افزود: در حال حاضر ۷۰ روستای استان از آب انتقالی بهره‌مند هستند.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه منطقه بهشت‌آباد تامین کننده آب شرب سه استان یزد، کرمان و اصفهان می‌تواند باشد، ادامه داد: شیوه اول برای انتقال آب از سرشاخه بهشت آباد اجرای خط مستقل از خط اول انتقال آب است و شیوه دوم منتقل کردن آب از بهشت آباد به پشت سد زاینده‌رود و سپس استفاده از ظرفیت باقی مانده خط اول، برای انتقال آب از سد زاینده رود به یزد است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتقال آب به یزد باید دوراندیشی مدیریت یزدی را به کار بگیریم.

وی با اشاره به بارش های بهاری در استان کویری یزد گفت: اگر چه بارندگی‌های مناسبی از اوایل سالجاری تاکنون به وقوع پیوسته، اما نباید این گونه تصور شود که استان از تنش آبی عبور کرده است  شهروندان مدیریت مصرف آب را جدی نگیرند.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان برای انتقال آب به استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کم آبی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درآیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، فاطمه وظیفه دادگر مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت خزانه داری کل کشور گفت: سند تجاری سفته و برات تولید شده و به صورت فراگیر در دسترسی عموم است. موضوع برات الکترونیکی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اکنون وارد فاز اجرایی شده است.

دادگر عنوان کرد: طراحی یک ابزار برای تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است و توسعه و بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود برای راه‌اندازی این ابزار مورد استفاده قرار گرفته است.

دادگر گفت: هر سندی که از محصول خرده‌شونده ایجاد می‌شود به صورت مستقل قابل پرداخت است. از دستاورد‌های این سامانه امکان تامین مالی بنگاه‌ها در یک شبکه است و قابلیت تسویه و ... را در خود جای است.

وی گفت: دستاورد مهم دیگر آن است که در گذشته سفته و برات می‌توانست ابزار پولشویی باشد، اما با این امکان قابلیت پولشویی برات نیز از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد