Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهران عالم زاده یکشنبه شب در نشست عمومی شورا با بیان اینکه خوشبختانه «جشنواره نوبهار» در نوروز امسال به خوبی برگزار شد و با استقبال خوب مردم همراه بود، از برگزاری جشنواره تابستانی شهرداری از بیستم تیرماه خبر داد.

عالم زاده اظهار کرد: زمان برگزاری این جشنواره همزمان با آغاز سفرهای تابستانی مسافران و گردشگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر رویداد محور بودن برنامه های تابستانی تدارک دیده خبر داد و گفت: مسافران یکبار برای دیدن آثار تاریخی می آیند که باید با اجرای جشنواره ها و برنامه های فرهنگی کمک در جذب گردشگر کنیم.

شهردار کرمان اضافه کرد: این برنامه ها در سه دهه با سه رویکرد متفاوت با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد که اقشار مختلف در رده های سنی متفاوت در این برنامه ها دیده شده است.

وی از برگزاری دو کنسرت بزرگ با حضور خوانندگان مطرح کشوری در کرمان خبر داد و از همه شهروندان برای حضور در این برنامه ها دعوت کرد.

عالم زاده با بیان اینکه برگزاری برنامه های متعدد در ۳۰ روز، نیازمند حمایت و همکاری دستگاه های مختلفی است، از همکاری دستگاه های مربوطه از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر و قدردانی کرد.

شهردار کرمان افزود: با رایزنی‌هایی که با مسئولان کشوری داشتیم دو هتل در شهر کرمان تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد و یک شرکت هواپیمایی نیز تخفیف ۳۰ درصدی ویژه تورهایی که با آژانس ها به کرمان می آیند را لحاظ خواهند کرد.

وی ادامه داد: مقرر شد صنوفی که در زمینۀ پذیرایی فعال هستند، ازجمله برخی از رستوران‌ها و اماکن پذیرایی نیز طی این جشنواره به گردشگران تخفیفاتی ارائه کنند.

عالم زاده تصریح کرد: همچنین این جشنواره علاوه بر شادابی و نشاطی که در شهر ایجاد می‌کند می‌تواند در رونق گردشگری شهری کمک بزرگی به شهر کرمان کند.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم کسانی را که یک بار صرفاً برای بازدید از بناهای تاریخی کرمان به شهرمان سفر می کنند را بار دیگر با کمک برنامه‌های فرهنگی به کرمان جذب کنیم.

وی اظهار کرد: طی هماهنگی های انجام شده قرار است جشنواره تابستانی شهرداری کرمان به عنوان یک رویداد گردشگری در تقویم گردشگری کشور ثبت شود.

شهردار کرمان همچنین ضمن خدا قوت به اعضای شورای شهر کرمان و خیر مقدم به فتح الله موییدی عضو جدید شورا گفت: توفیقی حاصل شد تا در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری از تجارب شما استفاده کنیم.

کد خبر 4660647

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان فصل تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان

حادثه آتش سوزی بامداد پنجشنبه در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که در نتیجه آن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود