Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجتالاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در میان مردم محروم بخش غیزانیه اهواز پای درد و دل‌های مردم نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در میان مردم محروم بخش غیزانیه اهواز پای درد و دل‌های آنها نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بخش غیزانیه در این نشست صمیمی و ابتکاری که فاصله میان مردم و مسئولان را از بین برده خواسته‌هایی در زمینه تأمین آب، اشتغال جوانان بومی، آموزش و پرورش، جاده، روشنایی منطقه و بهداشت و درمان داشتند.

در این دیدار مسئولانی از جمله کیامرث حاجی‌زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و تعدادی از مدیران شرکت‌های نفتی نیز حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به شهدای اهواز ادای احترام کردعید دیدنی مردم و مسئولان با نماینده ولی فقیه در خوزستان + تصویرنماینده ولی فقیه در خوزستان از روستای سیل‌زده شاکریه بازدید کرد

در ادامه تصاویری از این نشست را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز