Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ میز خدمت بسیج کارمندان ادارات کل حوزه شهید رجایی(ره) سپاه ناحیه اراک با حضور فرماندار اراک،سروان پاسدارعبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره)،فرمانده حوزه شهید بهشتی(ره) و جمعی از مسئولین شهرستانی در کوی سجادیه برگزار شد.

سروان پاسدارعبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اینکه کمک به تحقق دولت اسلامی در ادارات از مأموریت های مهم بسیج کارمندان است گفت: در راستای تحقق این مهم تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی را در دستور کار گذاشته ایم و کلیه برنامه های این حوزه در این راستا حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری میز خدمت در مساجد را از مهمترین برنامه های بسیج ادارت کل استان خواند و افزود: در راستای خدمت بی منت به مردم طرح میز خدمت که یکی از اثر گذارترین برنامه ها است را در دستور کار گذاشته ایم.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل با تأکید بر اینکه میزهای خدمت بسیج کارمندان با رویکرد جهادی برگزار می شوند گفت: امروز دشمنان با القای نا امیدی سعی در فاصله انداختن میان مردم و مسئولین دارند و میز خدمت با حضور چهره به چهره مسئولین در بین مردم نشاط و شادابی را در میان آحاد جامعه ایجاد می کند.

وی در خصوص مسجد محوری میزهای خدمت بیان داشت: ظرفیت های مساجد در کشور بسیار گسترده است و باید سعی کنیم از این ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم به درستی استفاده کنیم.

سروان عبدی با تأکید بر اینکه بسیج ادارات خلأهای موجود را شناسایی و در راستای پوشش آنها اقدام می کند افزود: بسیجیان دلاور در ادارات همیشه پای عمل بوده اند و از دوران دفاع مقدس تا همین سیل امسال نشان داده اند برای خدمت رسانی بی منت به مردم آماده هستند.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل در پایان خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان استکباری و استعماری انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای ضربه زدن به کشور گذاشته اند بسیجیان شجاع میدان را خالی نخواهند کرد و اجازه هیچگونه تعرضی به دشمنان نخواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی(۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه)؛ آیین کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکونی مددجویی و بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای دهدلی از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین با بیان اینکه برخی از عشایر توانسته‌اند اراده‌های آهنین خود را بر طبیعت سخت و سهمگین زاگرس چیره کنند، گفت: در طول تمام سال‌هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد و امروز جاده‌ها و راه‌های مهم ارتباطی در خدمت مردم است.
رییس سازمان بسیج مستضعفان افزود: با وجود تمام گام‌های عمرانی و توسعه‌ای برداشته شده برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که فاقد جاده اند و یا از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتگزار، بسته‌ای از خدمات را با هدف رفع غبار محرومیت و خدمت رسانی به مردم این مناطق طراحی کرده که روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است.

سلیمانی یادآور شد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است.

رییس بسیج مستضعفین گفت: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ جاده‌ دسترسی به صورت خیلی ابتدایی با همت سپاه قمر بنی هاشم (ع) و بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری برای مردم روستای دهدلی احداث شده که با توجه به نیاز مردم باید قابلیت‌های این جاده افزایش یابد.

وی همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلواتی برای یکصد تا یکصد و ۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎های بسیج سازندگی عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضفعین از ادامه خدمت رسانی به مردم منطقه با کمک گروه جهادگران عاشورایی خبرداد.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین کشور، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی ازمسئولین در سفر جهادی به منطقه صعب العبور دهدلی حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آنها تصمیم گیری کردند.

اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، لایروبی ۲ رشته قنات در منطقه عشایری دهدلی، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، همچنین آیین کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویان از برنامه های این سفر جهادی در منطقه صعب العبور عشایری بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901985

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان