Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم صنعت نفت آبادان یک مهاجم خوزستانی را به خدمت گرفت. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عیسی آل‌کثیر به عضویت این تیم محبوب خوزستانی درآمد.

پس از برگزاری جلسه از سوی مسئولان تیم صنعت نفت آبادان با عیسی آل‌کثیر بین آنها توافقی صورت گرفت و این بازیکن جوان خوزستانی به جمع زردپوشان آبادانی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در فصل گذشته 23 بازی برای پیکان به میدان رفت و توانست 8 گل را برای تیم خود وارد دروازه حریف کند.

خوزستان| عبدالله ناصری به صنعت نفت آبادان پیوستتمدید قرارداد سید محمد قریشی با صنعت نفت آبادان + عکسمحمد اهل‌شاخه به صنعت نفت آبادان پیوست+تصویر

عیسی آل‌کثیر در سال 1367 در شهر میانرود خوزستان به دنیا آمد و سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز، پیکان تهران، البدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان و نفت تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی در فصل 94_93 لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان در تیم آلومینیوم هرمزگان بازی کرد و به عنوان آقای گلی این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان با تجمع در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف خوزستان حمایت خود را از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان و استادان خوزستانی در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اشغالگران قدس در غزه را محکوم کردند و با معترضان ضد اسرائیلی دانشجویان آمریکایی اعلام همبستگی کردند.

جامعه دانشگاهی استان همچنین خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس در غزه توسط مجامع بین المللی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست