Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) با خانواده شهید تازه تفحص شده در شهرستان بروجن دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، کاروان حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) شب گذشته (یکشنبه ۱۶ تیر) با خانواده شهید تازه تفحص شده در شهرستان بروجن دیدار کردند.

 

کاروان حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) در بدو ورود به شهر بروجن مورد استقبال دوستداران اهل بیت (علیه السلام) قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیحه‌ سرایی و اهدای هدایای متبرک حرم مطهر رضوی به خانواده‌ شهید از برنامه های کاروان حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده در شهرستان بروجن بود.

 

کاروان حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) که از ۱۱ تیرماه وارد استان شده اند به نقاط مختلف استان سفر کرده اند.

 

حضور خادمان حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها) یک برنامه کاملا مردمی است و در قالب برنامه «زیر سایه خورشید» برنامه های خود را برگزار می کنند.

 

حضور در گلزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرکرد، دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور در بیمارستان های هاجر و کاشانی، حضور در کلاس معارف مدیران و دیدار با خانواده شهید ناجا از جمله برنامه های خادمان حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در استان بود.

 

حضور در جشن ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) در شهرهای مختلف استان، حضور در بقاع متبرکه امام زادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، حضور در برنامه زنده تلویزیونی، برنامه نورباران، حضور در زیارت عاشورا استانداری و غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های خادمان حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در استان بود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبي بیرجند اصفهان حج خادمان حرم حضرت معصومه س حرم کریمه اهل بیت ع شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت