Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ شهابی سرپرست سپاه شهرستان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ،خبرگزاری بسیج  گفت:حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی ، اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبارخودمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست ناحیه بوشهر افزود: حجاب و عفاف پدیده مذهبی ، ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه‌های فرهنگی ،اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم استد و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه واجتماع است.

سرهنگ شهابی با اشاره به اینکه بدیهی است که در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزش تلقی کردن و الگوپذیری این فرهنگ، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در وجود افراد است بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است. در همین خصوص این ناحیه در نظر دارد با همکاری شهرداری شهر بوشهر ،حوزه علمیه خواهران و ستاد امر به معرف برنامه ای تحت عنوان اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب همزمان با جشن با شکوه دهه کرامت برگزار نماید.

سرپرست ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده همزمان باجشن با شکوه دهه کرامت چهارشنبه  19 تیرماه با حضور مردم  در ساعت 20/30در پارک شورا برگزار می گردد، عنوان کرد: از همه ی مردم شهر بوشهر دعوت بعمل می آید که به همراه خانواده در این اجتماع بزرگ شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه حریم ریحانه در آن مکان دایر می باشد که با موضوعاتی از جمله ایستگاه کودکان به همراه نقاشی و برنامه های شاد و جذاب،ایستگاه بلوتوث،ایستگاه کتاب،غرفه فروش محصولات ایرانی اسلامی،ایستگاه مشاوره ،ایستگاه عکاسی و... از ساعت 19 الی 23 همان روز فعالیت می کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)