Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دهمین دوره رقابت های لیگ دسته یک کبدی بانوان باشگاه های کشور، جام کرامت و گرامیداشت سردار رشید اسلام 'شهید غلامرضا پروانه' طی روزهای ١٧ تا ٢٠ تیرماه سال جاری در سالن شهید مشکانی شهرستان سبزوار برگزار می شود و ۲ تیم از استان کرمان در این رقابت ها حضور دارند.

تیم کرمان در این رقابت ها با ترکیب آتنا خمروتی، عاطفه خمروتی، محتا زمانی، فاطمه جهانی، مائده اسلامی، مریم یوسفی، نگار کریم زاده، کیمیا فرحبخش، فاطمه نیک نژاد، شیرین شمس الدینی، آرزو بادپیما و فرشته تانوردی نسب به سرمربیگری مهدیه میلانی، کمک مربیگری منظره برهانی و سرپرستی ملیحه اسفندیاری و تیم بم متشکل از محدثه ریگی، حدیث ریگی، محدثه درانی، دینا گلستانی، مرضیه ضیا، زهرا طاهری، فاطمه پورشیخعلی، مهدیسا گودرزی، زهرا حسنی، محدثه زینلی و آتیه میرزایی حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مربیگری تیم استان کرمان برعهده حدیث ریگی و سرپرست تیم مهلا محمدباقری است.

کبدی در اصل یک بازی ایرانی است و به اسامی مختلف نامیده می شود، این بازی در گیلان شیرین دودو و در خراسان، گلستان و مازندران زو و در سیستان و بلوچستان کبدی نامیده می شود، کبدی یک بازی کم خرج، بیرون سالنی و سالنی پرتحرک و ترکیبی از کشتی و راگبی است.

۷۴۲۰/‌‬ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید