Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محسن بیگلری  در نشست شهرداران و دهیاران روستاهای شهرستان بانه با اشاره به نشست استانداران کردستان و سلیمانیه در هفته جاری اظهار داشت: در تفاهم نامه استانداران کردستان و سلیمانیه عراق رسمی شدن مرز سیرانبند بانه و تردد مسافر در این مرز مهمترین بحث بود که در ۲ هفته آینده مرز سیرانبند بانه تعین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه خدمات رسانی بیمارستان رازی بانه رضایت بخش نیست اضافه کرد: بیمارستان ۹۶ تخت خوابی رازی بانه با امکانات بسیار مناسب سال گذشته به بهره برداری رسید اما خدمات رسانی و مدیریت بیمارستان رضایت بخش نیست و تاکنون به دلیل سهل انگاری پرسنل این بیمارستان چندین جنین بالای ۳۰ هفته فوت کردند.



مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان نیز در این نشست گفت: از ۱۹۲ روستای بانه ۹۲ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارد و کنتور آب آ. به متقاضیان واگذار شده است.

صدیق محمد زاده افزود: در ۴۱ روستای شهرستان نیز یکبار لوله کشی انجام شده و ۵۲ روستا فاقد لوله کشی آب است و جمعیت ۵۱ درصد روستاها تحت پوشش خدمات این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه در بانه ۹ هزار ۱۰۰ مشترک آب و فاضلاب روستایی وجود دارد اظهار داشت: شاخص بهره مندی از خدمات آب و فاضلاب روستایی در شهرستان‌ها بر اساس آمار شرکت آب و فاضلاب کشور ۷۸ درصد و در این استان نیز ۶۴ درصد است.

محمد زاده افزود: شبکه جمع آوری فاضلاب پنج روستای بانه انجام شده و اما فاقد تصفیه خانه هستند و شبکه جمع آوری فاضلاب چهار روستای نزدیک عباس آباد نیز انجام می‌شود.

بانه ۱۹۲ روستا و کوخ دارد و ۱۲۲ روستای آن دارای دهیاری است؛ این شهرستان مرزی با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!