Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه خبر بعد از اعلام اسامی فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی تیرماه گفت: همانطور که می‌دانید قرار بود در اسفند ماه گذشته تیم ملی فوتبال ایران یک اردوی تدارکاتی داشته باشد که با توجه به لغو آن اردو مقرر شد اردوی مشابه دیگری در تیر ماه برگزار شود وی افزود طبق برنامه قرار است اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز شنبه آغاز شود و تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اسامی دعوت شده گفت: همانطور که میدانید ویلموتس در این اردو از  2 آقای گل لیگ یک دعوت کرده و این نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی روی لیگ یک هم نظر دارد، همانطور که پیش از این علی علیپور را که آقای گل لیگ برتر بود به اردو دعوت کرده بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به دیدار دوستانه تیم ملی و تیم ملی فوتبال امید گفت قرار است این بازی دوستانه روز دوشنبه برگزار شود و این می تواند یک اتفاق خوب برای ملی پوشان امید باشد که خودشان را برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده می کنند.

به گزارش فارس، ملی‌ پوشان فوتبال ایران جمعه شب خود را به سرمربی تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی فوتبال معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.
تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.
همچنین تانیا جهانشاهی نیز در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

کد خبر 6089314

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو