Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز شکری روز دوشنبه پس از کسب عنوان نخست رقابت‌های کراس کانتری قهرمانی کشور در سردشت و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار عالی و مسیر و شرایط جغرافیایی این شهرستان از طراحی زیبایی برای این‌گونه رقابت‌ها برخوردار است.
وی که در ۹ دوره از این مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کرده، افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان در سردشت در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است به طوری که این شهرستان توان میزبانی‌های مختلفی را در رشته دوچرخه‌سواری داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوچرخه‌سوار که افزون بر قهرمانی ایران، نایب قهرمانی آسیا و چهارمی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جارکارتا را نیز در کارنامه خود دارد، اضافه کرد: به علت آنکه امتیاز این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ محاسبه می‌شود، شرکت‌کنندگان با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور یافتند و رقابت بسیار تنگاتنگی باهم دارند.

این لژیونر ایرانی که در ایتالیا رکاب می‌زند، اضافه کرد: در اوایل سال میلادی جاری قراردادی را به مدت ۲ سال با تیم «پلی مدیکال» ایتالیا امضا کردم و تاکنون در آن تیم یک مقام دومی را در مسابقات لیگ سری A ایتالیا به دست آورده ام.

از فراز شکری به عنوان یکی از امیدهای کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو یاد می شود؛ رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رشته کوهستان که جنبه انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در لبنان را دارد به مدت سه روز در شهرستان مرزی سردشت در آذربایجان‌غربی در بخش‌های کراس کانتری و دانهیل در حال برگزاری است.

دوچرخه‌سواری کوهستان یکی از ماده‌های رشته دوچرخه‌سواری در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار است و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فورکراس، پریدن از خاک و مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.

سردشت با داشتن شرایط توپوگرافی ویژه‌، یکی از مستعدترین مناطق کشور برای برگزاری رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان است.
۷۵۶۲/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود