Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه حسام در سی امین دوره یونیورسیاد صاحب مدال برنز مسابقات پومسه انفرادی شد.به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در نخستین روز از مسابقات تکواندو در سی امین دوره یونیورسیاد در نامل ایتالیا، امروز مسابقات انفرادی پومسه برگزار شد.
در پایان این مسابقات فاطمه حسام نماینده کشورمان در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز مشترک با کره جنوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان آمریکا و چین تایپه در رده های اول و دوم ایستادند.
پیش از این کوروش بختیار نیز در پومسه انفرادی صاحب مدال برنز شد.

در پایان چهارمین روز از سی امین دوره مسابقات کاروان ایران صاحب یک طلا، دو نقره و سه برنز شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید