Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنوردعلی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در دور گذشته سفر دولت به استان در سال ۹۴، حذف ۱۳ نقطه پرتصادف جاده‌های استان مصوب شد که در این زمینه حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و هزینه شد.

بدیعی مقدم افزود: تامین یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای روکش راه‌های روستایی از دیگر مصوبه‌های سفر دولت به استان است که باید ۴۰ درصد از این رقم از منابع استانی و ۶۰ درصد از منابع ملی تخصیص می‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از منابع استانی حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دست ما رسید، اما از منابع ملی اعتباری پرداخت نشد.
بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: برای سرعت دادن به اجرای کار‌های عمرانی، قیر رایگان به استان اختصاص یافت و اجرای آسفالت جاده‌ها هم از این قیر‌ها بهره برد.

وی گفت: مصوبات اجرا نشده، در دست پیگیری است و تحقق آن به قوت خود باقی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در باره پیشنهاد‌های این دور از سفر دولت به استان اظهار داشت: در این سفر حذف نقاط پرحادثه در جاده‌های استان پیشنهاد می‌شود.

در جاده‌های خراسان شمالی بیش از ۹۰ نقطه پر حادثه شناسایی شده است.

بدیعی مقدم اظهار داشت: ایمن سازی و نگهداری راه ها، نگهداری و ایمن سازی پل‌ها از دیگر پروژه‌های پیشنهادی ما در این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: برای نوسازی ناوگان اتوبوسی و کامیون‌ها نیازمند حمایت و اعتبارات تسهیلاتی هستیم و تلاش داریم در این سفر، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان نوسازی این ناوگان، مصوب شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی درباره پروژه‌های قابل افتتاح در سفر ریاست جمهوری به استان گفت: اکنون دو مجتمع خدمات رفاهی و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری شده است.

وی تصریح کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت گرم محور قلندرآباد در شهرستان شیروان به طول پنج کیلومتر، اجرای روکش آسفالت گرم محور سولدی در شیروان به طول سه کیلومتر، اجرای روکش آسفالت گرم محور عباس آباد-اسپید در شهرستان اسفراین به طول ۹ کیلومتر و اجرای روکش آسفالت گرم محور پاقلعه- طراقی کرد در شهرستان بجنورد به طول هفت کیلومتر آماده افتتاح شده است

وی گفت: برای این پروژه ها، ۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال هزینه شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مجتمع خدمات رفاهی در محور گرمه-چمن بید با سه میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری و مجتمع خدمات رفاهی در محور فاورج-قوچان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در سفر دولت به استان افتتاح می‌شود.

کاروان دولت در سفر استانی به خراسان شمالی در روز‌های ۲۳ و ۲۴ تیرماه جاری در این استان حضور خواهد داشت.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

حذف ۱۳ نقطه پرتصادف جاده‌ای در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است