Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:42:58 GMT

تقدیر از عوامل برگزار کننده کنکور

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۲۳۷۶

تقدیر از عوامل برگزار کننده کنکور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: نتیجه ۱۲ سال تلاش دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها در آزمون کنکور نمایان می‌شود هر چند که این آزمون تنها یک مرحله از زندگی است و نشان دهنده همه توانمندی‌های داوطلبان نیست، اما حساسیت ویژه در سرنوشت داوطلبان دارد که این مهم توسط همه عوامل برگزاری کنور در باغملک به خوبی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جا دارد از همه همکاران تلاشگر و پرتوانم که در برگزاری شایسته کنکور ۹۸ از جان و دل کوشیدند تا بهترین شرایط را در بدرقه فرزندان خود به نظام آموزش عالی کشور فراهم کنند مخصوصا نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی که در جبران کاستی‌ها مارا مددکار بودند صمیمانه تقدیر کنم.

منگشتی بیان داشت: از فرماندار باغملک که به عنوان رییس ستاد کنکور شهرستان همواره در کنار مجموعه آموزش و پرورش بودند و همچنین امام جمعه باغملک که در فراهم کردن و انسجام دستگاه‌های اجرایی مارا یاریگر بودند سپاسگزارم.

دبیر شورای آموزش و پرورش باغملک تاکیدکرد: بی شک برگزاری شایسته کنکور با بضاعت اندک مناطق جز با همیاری ادارات خدمات رسان شهرستان میسر نیست لذا بر همین اساس از مدیریت توزیع برق شهرستان که با تلاش‌های خود و همکارانشان زمینه استمرار برق این شریان حیاتی توسعه و پیشرفت را فراهم نمودند و از نیرو‌های نظامی و انتظامی که امنیت حوزه‌های برگزاری کنکور را میسر ساختند تقدیر و تشکر می‌کنم و هچنین از مسئول کتابخانه‌های عمومی و همکارنشان سپاسگزارم و امیدوارم همه عزیزان در پرتو الطاف الهی ماجور باشند.

انتهای پیام/م

عوامل برگزاری کنکور تقدیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود