Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ولایی برحق در گفتگو با خبرنگار مهر رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را ایجاد تحول فرهنگی و راهبری نسل جوان جامعه دانست.

وی تاکید کرد: با همکاری نهادهای فرهنگی به‌ویژه آموزش و پرورش می توان گام های اثرگذاری در راستای تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی ویژه اقشار تأثیر گذار را یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی برشمرد.

ولایی برحق گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شناخت ظرفیت های بالقوه جامعه اسلامی و بهره گیری از این ظرفیت ها به منظور رفع مشکلات و موانع در کشور مهم و اثرگذار است.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هموار کردن مسیر رسیدن به قله های پیشرفت، سازندگی و خودکفایی در کشور است که باید بین آحاد مردم به‌ویژه جوانان تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در رفع چالش ها و موانع پیش روی نسل جوان جامعه و عبور آنها از بحران های احتمالی مهم و اثرگذار دانست.

کد خبر 4660843

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است