Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از ارسال نامه به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و درخواست برای ارائه گزارش درباره تأثیر اجرای طرح ترافیک جدید در کاهش آلودگی هوا و ترافیک محدوده اجرایی خبر داد.

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قطعاً تصویب طرح جایگزین محدوده زوج یا فرد و اجرای محدوده کاهش الودگی هوا از اقدامات مؤثر شورای شهر تهران در دوره پنجم بوده است اما اینکه این طرح تا چه میزان موفق بوده موضوعی است که باید وقت بدهیم و پس از مدتی معقول از اجرای طرح این سنجش را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته نشانه‌هایی وجود دارد که حاکی از موفقیت این طرح است همانند کاهش ترافیک در محدوده‌هایی که ترافیک زیادی داشته اند اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید مهلت و زمان بدهیم و بعد بررسی دقیق داشته باشیم قطعاً دو هفته زمان مناسبی نیست که بخواهیم بر اساس آن ارزیابی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: البته انچه که به عنوان انتقاد از این طرح مطرح می‌شود درست نیست بهتر است اجازه دهیم طرح کاهش الودگی هوا اجرا شود و بعد مورد قضاوت قرار گیرد بر همین اساس در کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نامه‌ای به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران ارسال کردیم و درخواست کردیم درخصوص ترافیک و الودگی هوا ، بررسی و مقایسه‌ای با دوره‌های مشابه انجام و گزارش ان به کمیسیون ارائه شود تا بهتر در مورد این طرح قضاوت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران طرح ترافيك طرح ترافیک جدید شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد