Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، علی رستمی امروز در مراسم بدرقه نخستین گروه زائران حج تمتع 98 در ترمینال گالری سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران گفت: عملیات پروازهای حج از امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: 30 هزار نفر از زوار کشورمان از 9 استان کشور شامل تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، لرستان، قزوین، کردستان و کاشان از طریق فرودگاه امام به خانه خدا اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: هماهنگی‌ها در این باره انجام گرفته است و از امروز پروازها به صورت منظم و روان آغاز می‌شود.

رستمی با بیان اینکه عملیات پروازهای رفت حج تا 14 مرداد ادامه دارد، گفت: از 26 مرداد پروازهای برگشت حجاج آغاز می‌شود که تا 17 شهریور ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ساخت ترمینال سلام در یک و نیم سال گذشته سرعت گرفت و این ترمینال امروز برای عملیات حج آماده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انجام پروازهای حج با کیفیت بالا، گفت: ایران ایر امسال با وجود همه مشکلات تلاش می‌کند، جابه‌جایی زائران را به بهترین وجه انجام دهد.

انتهای پیام/

20 / 20 حج حج 98 اعزام 30 هزار زائر از فرودگاه امام خمینی به خانه خدا علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مراسم بدرقه نخستین گروه زائران حج تمتع 98 ترمینال گالری سلام در فرودگاه امام خمینی (ر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حج حج 98 علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم