Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا علیزاده رئیس بهزیستی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرگزاری برنا از مهریز، گفت: به مناسبت هفته بهزیستی سه مراکز غیر دولتی در قالب مرکز رفاه کودک، مشاوره وموسسه خیریه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره بهرداری می رسد.

علیزاده افزود: از دیگری برنامه های هفته بهزیستی برگزاری مسابقه نقاشی بین سالمندان و کودکان مهد های کودک ، مسابقات ورزشی بین گروههای هدف بهزیستی، اجرای تئاتر معلولین، برگزاری نمایشگاه دستاورد های توانخواهان، تخفیف هزینه های خدماتی نظیر مشاوره، خدمات درمانی (فیزیوتراپی،کار درمانی ،شنوایی سنجی)  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ویبا اشاره به اینکه شعار امسال هفته بهزیستی به زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمند سازی و ارتقاء سلامت اجتماعی است، تصریح کرد: بهزیستی شهرستان مهریز با پیوست های متعدد فرهنگی، اجتماعی، رفاهی برنامه ریز ی نموده تا بتوان در جهت تحقق  و اجرای شدن این شعار گام های مثبتی را بردارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی تئاتر سالمندان کودکان نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان