Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه فیلم مستند "انجیرهای معابد" به نویسندگی و کارگردانی سارا رضایی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان رو به اتمام است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فیلم مستند "انجیرهای معابد" در خصوص یک درخت (انجیر معابد) است که راوی بخشی از تاریخ گسسته‌ی هرمزگان معاصر است. این فیلم در شهر بندرعباس، میناب، جزیره هنگام، قشم و هرمز تصویربرداری شده و نود درصد آن به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد قنبری(تصویربردار)، ایمان رضایی(صدابردار)، سارا رضایی(تدوین)، امیرحسین ایمانی پور(دستیار تصویر)، مصطفی چشم براه(عکاس صحنه و پشت‌صحنه) و اصغر بشارتی(راهنما و مدیر تولید و تصویربردار جزیره هنگام) عوامل این فیلم مستند را تشکیل می‌دهند.

تحقیق و پژوهش فیلم "انجیرهای معابد" از سال 96 شروع و پس از 6 ماه پیش‌تولید، تصویربرداری آن اواسط سال 97 آغاز  و به مدت 6 ماه ادامه داشت. در حال حاضر مرحله نهایی تدوین انجام‌شده و اکنون در مرحله صداگذاری و ضبط گفتار متن قرار دارد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران پشت صحنه خلیج فارس قشم فیلم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران