Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:45:26 GMT

حمله به محمدصلاح با بطری آب معدنی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۲۸۱۹

حمله به محمدصلاح با بطری آب معدنی

ستاره گریزپای لیورپولی ها بعد از قهرمانی چمپیونزلیگ اروپا نتوانست مانع ناکامی بزرگ فراعنه در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال قاره سیاه شود.

به گزارش "ورزش سه"، مصر میزبان این دوره از رقابت های جام ملت های آفریقا CAN2019 نتوانست انتظارات طرفدارانش را برآورده کند تا جایی که بعد از شکست برابر آفریقای جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی از این جام وداع کرد تا ترکش های این ناکامی گریبانگیر ستاره این روزهای فوتبال جهان و مصری ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد صلاح بعد از روزهای درخشان در فوتبال اروپا و لیگ جزیره امید اول مصری ها برای پایان دادن به طلسم قهرمانی در قاره سیاه بود اما این ستاره تکنیکی هم نتوانست مانع وداع میزبان شود تا بعد از بازی با خشم عجیب طرفداران مصری قرار بگیرد. تیتو گارسیا دستیار اول خاویر آگیره سرمربی برکنار شده مصر در افشاگری عجیب مدعی شد بعد از سوت پایان بازی توسط داور، توانسته محمد صلاح را از یورش طرفداران خشمگین نجات بدهد.


گارسیا در گفتگوی خود با رسانه ها مدعی شد تعدادی از طرفداران در تونل ورودی به رختکن با اشیایی که در دست داشتند به ستاره های مصر حمله کردند که یکی از آنها با بطری آب معدنی محمد صلاح را هدف گرفت و اگر واکنش به موقع او نبود این بطری آب به سر صلاح برخورد میکرد و می توانست اتفاقات بدتری را رقم بزند.


جالب این که مربی مصری ها مدعی شد بازیکنان و اعضای تیم ملی تا یک ساعت بعد از اتمام بازی مقابل آفریقای جنوبی در رختکن حبس شده بودند و اجازه خروج نداشتند چون طرفداران خشمگین حاضر به ترک مسیرهای خروجی تیم نبودند. به ادعای تیتو گارسیا ستاره های مصر از جمله محمد صلاح، احمد حجازی، احمد حسن کورکات و ... در بازگشت به هتل ترجیح دادند همان جا بمانند و به منازل خود نروند درست برعکس سایر بازیکنان.

تیم ملی مصر مصر محمد صلاح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی مصر مصر محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه پژمان جمشیدی از درگیری لفظی با جواد نکونام (فیلم) درگیری لفظی شدید شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران به خاطر فردوسی‌پور و کی‌روش (فیلم) درگیری لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • دعوای لفظی محمد صلاح و کلوپ پیش از ورود ستاره به زمین | تلاش هم تیمی ها برای آرام کردن اوضاع | ویدئو
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح