Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: محمد عطريانفر، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي در گفتگو با روزنامه اعتماد گفته است: «كساني كه امروز در مقام مخالفان وزارت نفت قرار گرفته‌اند، تصور مي‌كنند مشابه همان دوران آقاي احمدي‌نژاد به بهانه تحريم كارهايي انجام دهند و پولي به جيب بزنند». چه خوب است آقای عطریانفر به جای دفاع متعصبانه از مدیرت پرخسارت ژنرال نفتی اصلاح طلبان به آقای زنگنه توصیه کنند تا ایشان برای مناظره با منتقدان برجسته خود پیرامون مسائلی نظیر فروش نفت، قراردادهای کرسنت و توتال، به کارگیری افراد خاص و یا مفاسد خجالت آور در زیرمجموعه آقای زنگنه -که مورد ادعای نمایندگان مجلس است- به مناظره بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*موقعيت شخص آقاي زنگنه نيز حايز اهميت است. او شيخ‌الوزراي دولت است. زنگنه از ابتداي انقلاب تا امروز نزديك به 30 سال سابقه وزارت دارد. تجارب تاريخي مهم و ارزشمندي در اين دوران كسب كرده و بسيار هوشمند است. همچنين تحصيلات بالايي دارد، مدرس دانشگاه بوده و با مديران مختلفي كار كرده است. طبيعي است كه چنين فردي با چنين سابقه‌اي به راحتي تحت تاثير قرار نمي‌گيرد و به زباني ديگر سرش به راحتي كلاه نمي‌رود. برخي به لحاظ تاريخي با او مشكل دارند و برخي مطالبات و منافعي داشتند كه از سوي زنگنه اجابت نشده است. مجموعه اين دلايل باعث مي‌شود كه زنگنه و وزارت نفت روي سيبل انتقادات قرار گيرند.

*خبري منتشر كردند كه يك دستگاه پوز در دفتر زنگنه پيدا شده است. اين خبر را جوري آب و تاب دادند و منتشر كردند كه گويي فسادي بزرگ در وزارت نفت رخ داده و مسوول مستقيم آن زنگنه است و انگار اين دستگاه پوز محلي براي اخذ رشوه از سوي وزير نفت بوده است. اين موضوع بررسي و مشخص شد كه اين دستگاه پوز براي يكي از كارمندان بوده كه با استفاده از آن كارهاي روزمره انجام مي‌داده‌ كه با او نيز برخورد شد. اين نوع خبرسازي‌ها كه اهميتي ندارد بلكه بيشتر عوام‌فريبانه است. اين جريان به اين گونه خبرسازي‌ها تمسك مي‌جويند تا افكار عمومي را مخدوش كنند

*در طول تاريخي كه شركت ملي نفت و بعد وزارت نفت داشتيم آنقدر ساختارها توانا و قدرتمند بوده‌اند كه احدي نمي‌توانسته از اين ساختارهاي موجود خارج شده و تخلفي كند چرا كه هر تخلف و تعدي نشان داده مي‌شده است. اساسا اين موضوع كه مچ پديده‌اي به نام بابك زنجاني گرفته و توسط دستگاه قضايي بازداشت مي‌شود ناشي از كارآمدي و شفاف بودن ساختار توليد و فروش نفت است. در مقطعي كه آقاي احمدي‌نژاد بر سر كار بوده از مسير اصلي عدول شده و برخي به صورت غيرحرفه‌اي وارد بازار فروش نفت شدند اما به سرعت مچ‌شان گرفته شده و بايد پاسخگو باشند.

*كساني كه امروز در مقام مخالفان وزارت نفت قرار گرفته‌اند، تصور مي‌كنند مشابه همان دوران آقاي احمدي‌نژاد به بهانه تحريم كارهايي انجام دهند و پولي به جيب بزنند. در واقع كساني كه سرمايه ملي ما را به باد مي‌دادند، دوست دارند باز همان زمان تكرار شود.

*آقاي زنگنه هم گردن كلفت و مدير موفق و وزير توانايي است و اجازه نمي‌دهد چنين اتفاقي رخ دهد. او باور دارد كه در اين زمان بايد راهكارهايي تعبيه شود كه هم بتوان در پيشگاه خداوند پاسخگو بود، هم سرمايه ملي از بين نرود و نهادهاي نظارتي نيز اين اقدامات و راهكارها را مشروع بدانند.

بیشتر بخوانید:
آقای زنگنه! خیالتان راحت، حاشیه امن دارید
متهم اصلی فساد کرسنت زنگنه و دوستانش هستند
مسئولان قضایی مفاسد خجالت آور وزارت نفت را به مردم بگویند
کپی متن خبر برچسب ها: عطریانفر زنگنه علیرضا زاکانی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: عطریانفر زنگنه علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان

احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

وی افزود: هرچند اصل سیستم امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، اما به خاطر وجود رطوبت در جو، طی ساعاتی از فردا بارش‌های رگباری بهاری به ویژه در نواحی شمال استان رخ می‌دهد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: بارش‌های امروز موجب طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

احمدی نژاد یادآور شد: این سیستم بارشی همراه با خطر اصابت صاعقه، تکرگ، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد موقتی است.

وی ادامه داد: فردا نیز باتوجه به رگباری و بهاری بودن سیستم و بارش‌های نقطه ای، احتمال بروز آبگرفتگی موقت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)