Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: طبق روال هرساله تعمیرات خوابگاه این دانشگاه آغاز شده است و تا پایان سال جاری خوابگاه ۲۵۰ نفری بانوان به بهره بردای خواهد رسید.

عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها گفت: طبق روال سال‌های قبل تعمیرات خوابگاه‌های این دانشگاه در تابستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظریانی تصریح کرد: دانشگاه ارومیه حدود ۱۷ دستگاه خوابگاه ملکی دارد و همچنین با توجه به نیازدانشجویان حدود ۶ دستگاه خوابگاه استیجاری در سطح شهر داریم.
معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها مطرح کرد: امسال تابستان در خوابگاه‌ها تعمیرات تاسیساتی، رنگ آمیزی، تغییر شبکه آب و سم پاشی... انجام می‌شود البته یکی از خوابگاه‌ها ما نیاز به تعمیرات اساسی دارد که اگر بتوانید امسال از رده خارج می‌کنیم و تعمیرات در آن انجام می‌دهیم.
وی گفت: در ایام تابستان خوابگاه‌ها تعطیل است، اما برای دانشجویانی که ترم تابستانه دارند خوابگاهی را برای سکونت در نظر گرفته ایم. در پردیس نازلو یک دستگاه برای خانم‌ها یک دستگاه برای آقایان در نظر گرفته شده است.
نظریانی با اشاره به احداث خوابگاه جدید تاکید کرد: یک دستگاه خوابگاه بانوان به ظرفیت ۲۵۰ نفر در پردیس نازلو در حال ساخت است که به احتمال زیاد تا پایان سال جاری به بهربردای خواهد رسید.     معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به امکانات رفاهی در خوابگاه‌ها بیان کرد: در محوطه خوابگاه‌ها سالن ورزشی راه اندازی شده است، با رایزنی‌های که انجام داده ایم قرار شد دو دستگاه زمین رو باز ساخته شود و همچنین به فکر راه اندازی پیست دوچرخه سواری برای بانوان هستیم.
وی با اشاره به هزینه‌های خوابگاه گفت: هزینه‌های خوابگاه طبق تعرفه صندوق رفاه دریافت می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه