Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در جمع نیروهای یگان ویژه خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل دفاع در طول تاریخ وجود داشته است، افزود: همچنین نیروهای دفاعی و نظامی از دیرباز نقش مهمی در حفظ امنیت جامعه ایفا کرده اند.

وی ادامه داد: همانگونه که سلامت بدن نتایج تلاش گلبول‌های دفاعی در برابر هزاران بیماری است، امنیت جامعه هم نتیجه تلاش نیروهای دفاعی در برابر هجمه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی با بیان اینکه نیروهای دفاعی در تمامی توفیقات جامعه شریک هستند، افزود: اگر امروز کشاورز با خیال آسوده به فعالیت می‌پردازد و یا مادری با آرامش به فرزند شیر می‌دهد نتیجه تلاش نیروهای امنیتی و دفاعی بوده که دارای ارزش بالایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ارزش کار نیروهای امنیتی به این است که پیش از ورود هرگونه ضایعات به سطح جامعه، از آن جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی با اقداماتی هوشمندانه و آگاهانه صدها فساد را در نطفه از بین می‌برد، اظهار کرد: نیروهای ویژه در بین نیروهای مسلح رسالتی متفاوت بر عهده دارند چراکه در اقدامات نظامی و شبه نظامی کاربرد اصلی را ایفا می‌کنند.

آیت الله عبادی با اشاره به برگزاری رزمایش‌ها بیان کرد: بر اساس روایت اگر کسی در رزمایش و آزمایش به شهادت برسد مقامی بالاتر از شهدای هشت سال دفاع مقدس دارد چراکه در برنامه‌ای پیشگیرانه شهید شده است.

وی با تاکید بر افزایش و اهمیت آگاهی نیروهای مسلح بیان کرد: اگر آگاهی‌ها نباشد در جنگ‌های سنگین ضایعات بسیاری به بار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس امنیتی و مقتدر و همان امر به معروف و نهی از منکر شرعی است.

وی با بیان اینکه امروزه برگ برنده دست فردی است که کارها و خدمتش را با قصد قربت انجام دهد، افزود: نیروهای مسلح فرصتی طلایی برای خدمت به مردم در اختیار دارند که باید حداکثر استفاده و بهره وری را داشته باشند.

تربیت پلیس تراز انقلاب اولویت یگان ویژه استان

فرمانده یگان ویژه خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه یگان ویژه ناجا در دو بخش رسالت‌های ذاتی و غیر ذاتی انجام وظیفه می‌کند، افزود: مقابله با اغتشاشات و نا آرامی‌های غیر قانونی از جمله رسالت‌های ذاتی و مأموریت‌های زمان بحران‌های غیر مترقبه از رسالت‌های غیر ذاتی این یگان است.

سرهنگ علیرضا کاظمی با بیان اینکه یگان ویژه به دنبال خودسازی نیروها و تربیت پلیس تراز انقلاب است، گفت: در این راستا طرح‌های مختلفی اعم از طرح نیایش، وصال و رمضان کریم اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: یگان ویژه استان در زمینه آمادگی عملیاتی طی چند سال گذشته جزو نیروهای برتر نیروهای مسلح شناخته شده است.

فرمانده یگان ویژه خراسان جنوبی از جذب نیرو تا دو سال آینده در یگان ویژه استان خبر داد و گفت: تلاش سازمان بر این است که تا سال ۱۴۰۰ به لحاظ تجهیزات، امکانات و نیرو تکمیل شود.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه در آموزش‌ها بصیرتی و حرفه گرایی به دنبال افزایش سرانه تحمل نیروها بوده ایم، افزود: تلاش می‌کنیم در میدان عمل با اقداماتی هوشمندانه عوامل اصلی را دستگیر کنیم.

کد خبر 4660849

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است