Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با آغاز اعزام زائران بیت الله الحرام برای مناسک حج تمتع، ویژه برنامه"با کاروان" از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. تاریخ انتشار: 11:22 - 17 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۵۱۶

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، "با کاروان" برنامه‌ای است که به منظور پوشش آخرین اخبار و اطلاعات حج تمتع سال ۹۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه که همزمان با آغاز اعزام زوار ایرانی آغاز شده است، فردا سه شنبه ۱۸ تیرساعت ۱۶:۵۰ بطور زنده میزبان یکی مسئولان ستاد برگزاری سازمان حج و زیارت خواهد بود.

البته با شروع ایام حج ابراهیمی، این برنامه از مدینه منوره و مکه مکرمه پخش خواهد شد. عوامل با کاروان در این برنامه لحظه به لحظه حجاج را در بقاع متبرکه و خانه خدا همراهی می‌کنند.

هدف این برنامه این است که مردم در ایران حاجیان خود را در قاب تلویزیون ببینند و پای صحبت‌های آن‌ها بشینند. شعر خوانی، مداحی و نجوا با پیامبر اسلام (ص) و ائمه بقیع (ع) از دیگر بخش‌های با کاروان می‌باشد.

"با کاروان" به تهیه کنندگی "مصطفی پورحامدی" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که با شروع مناسک حج ابراهیمی با اجرای "حامد عسکری" از مدینه و مکه روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه یک حج صدا و سیما مدینه منوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند