Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@21:18:14 GMT

اجرای بیش از 15 عنوان برنامه در بروجن

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۳۷۰۹

اجرای بیش از 15 عنوان برنامه در بروجن


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: سپاه با همه توان در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف آماده کار است ولی لازم است که دیگر نهادهای متولی فرهنگی نیز به این مهم توجه کنند.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل عظیمی با اشاره به اجرای بیش از 15 عنوان برنامه فرهنگی متنوع در هفته عفاف حجاب این شهرستان، بیان داشت : برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام)، اهدای گل به بانوان محجبه در مراکز گردشگری از مهمترین برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خاطرنشان کرد: شاخص برنامه‎های این هفته تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده است که  در روز چهارشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 در میدان شهید ناغانی بروجن برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بروجن هفته عفاف و حجاب تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور