Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد ۳۶۰ هزار تذکر در شهر مشهد و بقیه در سایر شهرهای استان انجام شده است.

سید عبدالله ارجائی با بیان اینکه ۹۵۶ مورد از تذکرات یاد شده با مقاومت اولیه مردم رو به رو شده است افزود: از این تعداد دو مورد به کلانتری مراجعه کردند و در آنجا بدون نیاز به تشکیل پرونده قضائی موضوع حل و فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر روش صحیح و درست امر به معروف و نهی از منکر را یاد داشته باشیم شهروندان هم پذیرای این موضوع هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: هم اینک ۹ هزار و ۹۰ نفر در خراسان رضوی آموزش‌های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را فرا گرفته‌اند و طرح طلایه داران معروف در ۱۳ شهرستان استان در حال اجراست.

ارجائی افزود: شهروندان از اقشار مختلف با شرط حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، سن ۲۵ تا ۶۰ سال و نداشتن سابقه کیفری می‌توانند در دوره‌های طرح "طلایه داران معروف" شرکت کنند.

وی ادامه داد: در طرح طلایه داران معروف، افراد پس از طی کردن مراحل مختلف گزینش، آموزش و کسب مجوز در قالب گروه‌های تذکر لسانی سازماندهی می‌شوند و در مأموریت‌های قانونی امر به معروف و نهی از منکر و عمل به وظیفه الهی به ترویج معروفات و مقابله با منکرات می‌پردازند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ۲۸ شهرستان خراسان رضوی فعالیت می‌کند.

۷۵۰۷/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود