Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از شناسایی ۱۶ وحد استخراج ارز دیجیتالی در استان خبر داد و گفت: شناسایی این موارد برای استان زنجان به جهت کنتورهای هوشمند به راحتی امکانپذیر است.

به گزارش ایلنا از زنجان علیرضا علیزاده، امروز دوشنبه 17 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان 446 هزار مشترک برق دارد و سالانه 3 میلیون و 400 هزار مگا وات ساعت انرژی به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به بهره مندی 100 درصدی مناطق شهری و 99.5 درصد مناطق شهری از نعمت برق اشاره کرد و گفت: عمده برق استان صرف تعرفه صنعتی و کشاورزی می شود.

به گفته وی، 2 درصد انرژی برق در بخش صنعتی و 21 درصد انرژی برق در بخش کشاورزی مورد مصرف قرار می گیرد؛ و بالا 72 درصد انرژی برق در این دو بخش به فروش می رسد که به افزایش درآمد منجر به رفاه مردم می شود.

این مقام مسئول به مدیریت مصرف انرژی برق به جهت افزایش دما در کشور و استان اشاره کرد و گفت: سالانه 5 تا 7 درصد مصرف برق در فصل تابستان افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه ارائه بسته های تشویقی برای کنترل مصرف برق یکی از سیاست های شرکت برای مدیریت مصرف است، خاطرنشان کرد: هشت بسته از سوی وزارت نیرو ارائه شده است که 2 مورد از این بسته ها قیمت محور است که در مورد قبوض برق اعمال می شود.

وی با بیان اینکه اگر مشرکان 10 درصد از مصرف خود را کاهش دهند 20 درصد مبلغ قبض کاهش می یابد، افزود: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند (300 کیلووات در ساعت در تابستان) مشمول 16 درصد افزایش بها در قبض مصرفی می شوند که از اول خرداد ماه اعمال می شود.

این مقام مسئدول با بیان اینکه با اعمال بسته های تشویقی 2484 مگا وات از پیک بار در کشور کاهش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: استان زنجان یکی از 10 استان پیشرو در این موضوع بوده است.

علیزاده ادامه داد: استان هایی که از سهمیه اختصاص یافته کمتر استفاده کنند به همان میزان با نرخ صادراتی به استان کمک می شود که صرف اصلاح شبکه های توزیع در استان ها می شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان میزان سهمیه اختصاص یافته به استان را مدیریت می کند، اضافه کرد: از نظر کمیت برق محدودیتی برای سرمایه گذاری در استان وجود ندارد؛ رویکرد شرکت ارتقای کیفیت برق و خدمات رسانی است که برای همین منظوردر شاخص های برق کاهش تلفات داشتیم و آن را به رقم 7.85 درصد رسانده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به ارتقا کیفیت شاخص های فنی اشاره کرد و گفت: راه اندازی خط گرم یکی از این اقدامات بوده است.

علیزاده با بیان اینکه زمان خاموشی برای هر مشترک به زیر یک دقیقه رسیده است، گفت: راه اندازی فراسامانه اندازه گیری انرژی در استان زنجان و هفت استان همجوار از دیگر اقدامات شرکت است.

وی ادامه داد: در جهت ارتقای خدمات؛ سامانه برق زنجان(اپلیکیشن سبز) راه اندازی شده است که اطلاع رسانی روزانه از طریق این سامانه برای شهروندان انجام می شود.

به گفته علیزاده در راستای صرفه جویی در مصرف کاغذ؛ از اول مهرماه قبوض کاغذی برق حذف می شود که مشترکان می توانند شماره هفت رقمی رمز رایانه درج شده در قبض خود را به شماره 50004927 ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به مقوله بیت کویین و مصرف بالای انرژی از طریق استخراج ارز دیجیتالی اشاره کرد و گفت: استان زنجان یکی از پیشروترین در شناسایی، کشف و اقدام است.

علیزاده با بیان اینکه 16 مورد از استخراج بیت کویین در زنجان شناسایی شده است که به تعطیلی این واحدها منجر شده است، ادامه داد: صنایعی که بخشی از محل خود را برای این استفاده اجاره داده بودند، هم مجبور به تعطیلی این واحدها شدند؛ 4 مگا وات برق از این طریق در زنجان مورد مصرف قرار گرفته است.

وی از تشکیل اکیپ های ویژه در استان برای شناسایی اماکن استخراج بیت کویین خبر داد و گفت: شناسایی این موارد برای استان زنجان به جهت نصب کنتورهای هوشمند به راحتی امکانپذیر است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارز بخش کشاورزی برق خدمات رسانی درآمد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز