Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

آنتونیو کونته با آمدن به اینترمیلان سری‌آ را بیش از پیش جذاب کرده است. مربی سابق چلسی به هنگام ورود عذر ناینگولان و ایکاردی را خواسته است.

به نقل از توتواسپورت کونته اکنون ادعا دارد که هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست و می خواهد فاصله زیاد با یوونتوس و ناپولی را کاهش دهد. از طرفی ساری زودتر به کمپ تمرینی یوونتوس آمده تا خود را آغاز تمرینات پیش فصل بیانکونری در روز چهارشنبه آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی دیگر گرچه رسانه های انگلیسی از علاقه مندی شدید کونته به خرید روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد خبر می دهند ولی امروز مطبوعات ایتالیایی بیشتر از ایکاردی و دیبالا سخن گفتند.

کوریره دلا اسپورت از رویای ماروتا برای تعویض دیبالا و ایکاردی نوشت. توتواسپورت نیز عنوان کرد که این دوئل آغاز شده و جنگ مدیرهای ورزشی برای دیبالا و ایکاردی ادامه دارد.

به نظر می رسد جنگ یوونتوس و اینترمیلان از اکنون آغاز شده و باید منتظر مبارزه ای دیدنی بین 2 تیم محبوب ایتالیایی بمانیم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز دهم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی