Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در جلسه هماهنگی برگزاری سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با تبریک دهه کرامت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره یاد شهدا اظهار کرد: رهبر انقلاب تنها راه مقابله با طرح‌های فرهنگی بدخواهان استفاده از ثروت غنی و سرچشمه‌های قوی دوران دفاع مقدس در همه عرصه هاست و دفاع مقدس ایام الله است و نباید گذاشت دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجلاسیه شهدا افزود: دو اجلاسیه گذشته با همت تلاش همه ادارات و سازمان‌ها و مسئولین شهرستان انجام شده و امسال هم با کمک دستگاه‌ها سومین اجلاسیه در دهه اول مرداد ماه برگزار می‌شود که سالروز عملیات مرصاد در این دهه است که تیپ قائم و بسیجیان و رزمندگان شاهرودی نقش مهمی داشتند که رهبری در سال ۱۳۸۵ در استان سمنان تاکید می‌کنند (آنکه ایستاد تیپ قائم بود.)
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تاریخچه تیپ ۱۲ قائم که در سال ۱۳۶۵ تشکیل شد و در ۲۵ عملیات شرکت کرد گفت: رهبر انقلاب تاکید دارد که ارزش یک مجموعه مردمی را نشان می‌دهد که قدرت اراده‌ها را نشان می‌دهد و در عملیات مرصاد مهترین نقش را ایفا کرد و در عملیات مرصاد ۶۷ شهید از استان سمنان تقدیم شد که به روایتی ۳۸ شهید از شهرستان شاهرود است و اجلاسیه امسال هم در قالب بازخوانی عملیات است.
وی با اشاره به مکان برگزاری اجلاسیه اظهار کرد: سال اول در گلزار شهدا بود و دومین اجلاسیه در مجتمع افق بود و امسال بهترین مکان برای بازخوانی عملیات مرصاد منطقه عمومی وادی السلام و کارگاه شن و ماسه شهرداری شاهرود انتخاب شده است.
عبیری با اشاره به برپایی غرفه‌های نمایشگاهی گفت: غرفه‌های نمایشگاهی در قالب‌های ارائه خدمات همچون ارائه خدمات پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی و اقتصاد مقاومتی و غرفه‌های تجهیزات نظامی و پاسخ به شبهات دفاع مقدس و منافقین و شهدا در نظر گرفته شده است و در کنار آن نمایش بازخوانی عنلیات مرصاد و جنایات منافقین توسط هنرمندان شاهرودی اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر حضور سازمان‌ها و نهاد‌ها در این اجلاسیه گفت: همه بتوانیم اجلاسیه‌ای در شان شهدا و رزمندگان شهرستان داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود فرمانده سپاه شاهرود بازخوانی عملیات مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران