Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جلوگیری از فعالیت دندانپزشکی غیر مجاز در اصفهان غلامرضا صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در پی گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از فعالیت غیر مجاز این درمانگاه در شهراصفهان، پرونده تخلف این مرکز به شعبه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از تایید کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشخص شدن تخلف به استناد قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی، علاوه بر صدور حکم تعطیلی درمانگاه، حکم بر درج در پرونده پزشکان موسس هم صادر شد.     توقیف دستگاه های ارز ديجيتال سرهنگ "محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی "رامشه" با اجرای طرح ایست و کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید به عمل آوردند که در این عملیات ۳۰ دستگاه تبدیل ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اظهارت راننده، کالا‌های مکشوفه بدون مجوز از جنوب کشور به مقصد اصفهان بارگیری شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ خدادوست عنوان کرد: در این رابطه راننده و یک سرنشین خودرو دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان و مسئولان انتظامی مبنی بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق کالا، گفت: تامین امنیت در تمامی حوزه‌ها از جمله‌های حوزه‌های اقتصادی بر عهده نیروی انتظامی است و ماموران این نیرو با برهم زنندگان نظم و امنیت در این حوزه به شدت برخورد می‌کنند.

اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی آرایشگاه‌های زنانه در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران از ۵۴۳ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در پایان از متصدی ۷۲ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ و برای متصدیان ۵۵ واحدصنفی دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: متصدیان واحد‌هایی که اخطاریه پلمپ دریافت کردند اگر در موعدمقرر نسبت به رفع معایب و نواقص خود اقدام نکنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به ماموران پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون برخورد صورت گیرد.
انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری