Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ۳۴۷ روستای شهرستان مشهد در بخش‌های احمدآباد، رضویه و مرکزی واجد شرایط گاز رسانی هستند که با پایان عملیات گازرسانی به ۲۴ روستا تعداد روستاهای بهره مند از گاز به ۳۳۸ روستا می‌رسد.

سید محمد جواد کوچک زاده افزود: ضریب فعلی نفوذ گاز در روستاهای واجد شرایط بهره مندی در شهرستان مشهد ۹۷ درصد است که با اتمام طرح‌های در حال اجرا این رقم به بالای ۹۹ درصد ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گازرسانی به سه روستا در بخش احمدآباد و شش روستا در بخش مرکزی مشهد نیز در دستور کار شرکت گاز استان خراسان رضوی قرار دارد که در صورت صدور مجوزهای مربوطه مراحل پیمان سپاری آن آغاز خواهد شد.

او اضافه کرد: روستاهای باقی مانده خارج از طرح، دارای جمعیتی کمتر از ۲۰ خانوار و یا با فاصله زیاد از شبکه گاز هستند و در صورت فراهم شدن شرایط لازم، حتماً گازرسانی به این روستاها نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

شرکت گاز خراسان رضوی دو میلیون و ۲۷۲ هزار و ۱۳۸ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۱۵۸ مشترک شهری و ۴۸۴ هزار و ۹۸۰ مشترک روستایی هستند.

۷۵۰۷/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

به گزارش ایرنا، روز ۲۷ فروردین سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران برای استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان هشدار قرمز بارندگی و احتمال وقوع سیلاب صادر کرد. در پی این اعلان قرمز، استانداری سیستان و بلوچستان به همه دستگاه‌های این استان اعلام آماده‌باش کرد؛ استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به همه دستگاه‌های امدادرسان و عضو ستاد مدیریت بحران استان دستور داد تا همه امکانات خود را بسیج کنند.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید