Web Analytics Made Easy - Statcounter

راس براون در ستون هفتگی خود در وبسایت فرمول یک به تحلیل ناکامی مرسدس بنز در گرندپری اتریش پرداخته است.

طرفداری - راس براون به تیم‌های فراری و ردبول هشدار داد که منتظر یک کامبک بزرگ از جانب مرسدس بنز باشند زیرا تیم آلمانی پس از اولین شکست فصل در گرندپری اتریش به دنبال بازگشت به مسیر کسب پیروزی است.

هفته قبل، دمای بالای محیط در پیست ردبول رینگ برای مرسدس بنزهای لوییس همیلتون و والتری بوتاس دردسرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین W10 این دو راننده در تمام طول مسابقه فرمول یک اتریش با مشکل داغ شدن مواجه شده بود. این ایراد موجب شد رانندگان مرسدس نتیجه مطلوبی کسب نکنند؛ همیلتون پنجم شد و بوتاس در رده سوم قرار گرفت. هرچند مشکل مرسدس کار بزرگ مکس ورشتپن و پیروزی عظیم او در اتریش را زیر سوال نخواهد برد. راس براون، مدیر فنی تشکیلات فرمول یک، با این ادعا که گرندپری اتریش برای مرسدس یک بحران بود مخالف است. براون در ستون مخصوص خود در وبسایت F1 نوشت:

رویای پیروزی در تمام مسابقات فصل که در نهایت بسیار بعید می‌نمود اکنون برای مرسدس بنز به پایان رسیده است اما به سختی می‌توان گفت مرسدس در اتریش وارد بحران شده بود. اتریش حتی شاید تبدیل به انگیزه‌ای بزرگتر برای آنها بشود اگرچه این تیم حریص، برای درخشش در دو مسابقه آینده که به نوعی می‌توان گفت گرندپری خانگی مرسدس محسوب می‌شود، نیاز چندانی به انگیزه ندارد. ردبول و فراری، به شما هشدار داده شده است.

گرندپری اتریش که مسابقه خانگی مدیر تیم مرسدس بنز یعنی توتو ولف نیز محسوب می‌شود، سال گذشته نیز مرسدس بنز را زمین‌گیر کرده بود اما براون عقیده دارد شکست فصل 2019 به بدی نتیجه سال قبل نبود. این مدیر رده بالای فرمول یک در ادامه نوشت:

یک ضرب‌المثل وجود دارد که می‌گوید هیچکس در سرزمین خودش نمی‌تواند پیامبر باشد و این در دو سال اخیر برای توتو ولف صدق کرده است. سال قبل هر دو ماشین تیم مرسدس آ اِم گِ پتروناس در این پیست از دور مسابقه کنار رفتند؛ بدترین نتیجه‌شان در سال 2018 و مسابقه امسال اتریش نیز پایانی بود بر 10 پیروزی پیاپی که از گرندپری برزیل فصل قبل آغاز شده بود. آخر هفته قبل به اندازه فصل 2018 فاجعه‌بار نبود زیرا  حداقل بوتاس توانست به پودیوم برسد و بر سکوی سوم قرار بگیرد. هرچند با نفرات اول و دوم فاصله زیادی داشت.

با وجود نتیجه نامطلوب مرسدس بنز در اتریش، این تیم هنوز با اختلاف 135 امتیاز نسبت به فراری در صدر جدول سازندگان فصل 2019 فرمول یک قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران