Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: کلینیک ویژه درمانی و تخصصی قزوین در منطقه پونک تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری کامل می رسد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر مهرام روز دوشنبه اظهار کرد: این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در زمین اهدایی خیری به نام حاج رمضانعلی محمدزاده در منطقه پونک احداث شده و هم اکنون ساخت آن پایان یافته و در مرحله تامین تجهیزات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز و استقرار بخش های مختلف، ساکنان منطقه پونک از خدمات مختلف درمانی، تخصصی، کلینیکی زنان و اطفال، داخلی، قلب و دندانپزشکی بهره مند خواهند شد.

مهرام ادامه داد: همچنین مرکز مطالعه کوهورت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، شامل معاینات و آزمایشات بالینی، تست های تشخیصی و مصاحبه های عمومی و تخصصی از دیگر خدماتی است که در این مرکز، توسط کارشناسان مرتبط به صورت رایگان برای کارکنان دانشگاه انجام می شود.

وی همچنین در خصوص مرکز رادیوتراپی قزوین در بیمارستان ولایت نیز گفت: هم اکنون یکی از دستگاه های شتاب دهنده این مرکز با هزینه بسیار زیاد وارد کشور شده و باید یکی دیگر از دستگاه های آن نیز به هر شکل ممکن تامین شود.

مهرام اظهار داشت: در صورت ترخیص دستگاه اول از گمرک می توانیم این مرکز را راه‌اندازی کنیم اما باید دستگاه دوم نیز به طریقی تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: سالانه بین هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۵۰۰ مورد ابتلا به سرطان در قزوین ثبت می شود در حالی که این استان از فعالیت مرکز رادیوتراپی محروم بوده و بیماران علاوه بر رنج بیماری، زحمت رفت و آمد به مراکز استان های البرز، تهران و زنجان را نیز تحمل می کنند از این رو راه اندازی هرچه سریع تر این مرکز که از چند سال پیش احداث آن آغاز شده ضروری است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ابتلا به سرطان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زمین قلب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF