Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،صفیه محمودزاده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان و عضو ستاد مردمی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در استان در خصوص برگزاری مراسمات ویژه هفته حجاب و عفاف گفت:برجسته‌ترین برنا‌های این هفته اجتماع آحاد مردمی و خانوادگی است که در آمفی تئاتر پارک ائلر باغی در روز پنجشنبه مورخ ۲۰تیر برگزار می‌شود و  تمام مردم هم صدا و باهم تلاش می‌کنیم که پوشش و عفاف را در جامعه رواج دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ حجاب و عفاف به عنوان صیانت از کانون گرم خانواده و رفتار و منش فاطمی باید از سوی زنان جامعه الگو قرارگیرد.    محمود زاده افزود:همزمان با هفته حجاب و عفاف نمایشگاه حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی در سالن نمایشگاهی شمس برگزار می‌شود. این نمایشگاه از تاریخ ۲۲تیر لغایت ۲۸تیر بمدت ۷روز دایر می‌باشد.
این نمایشگاه شامل ۵۰غرفه است که از ساعت ۱۱صبح الی۲۳شب آماده عرضه محصولات به بازدیدکنندگان است.
اوگفت:مراسم افتتاحیه نمایشگاه روز دوشنبه مورخ۲۲تیر ماه ساعت۱۱ با حضور مسئولین و مقامات استانی انجام می‌شود.
در این مراسم از ۳نفر از بانوان کارآفرین استان، غرفه‌داران برتر دومین نمایشگاه حجاب و عفاف در سال گذشته، بانوان ودختران شاخص قرآنی که موفق به کسب رتبه در سطح استان و کشور شده‌اند تجلیل می‌شود.
وی گفت:
در این غرفه‌ها محصولات و ملزومات حجاب اعم از چادر، روسری، مقنعه، مانتوشلوار اداری و مجلسی ویژه بانوان، کت، و شلوار اداری ویژه آقایان و... با حضور برند‌های برتر کشوری در زمینه حجاب و عفاف عرضه می‌شود. کلیه محصولات نمایشگاه با تخفیفات ویژه و به صورت عمده به فروش می‌رسد.
وی افزود:
همچنین غرفه تخصصی مشاوره جهت ارائه طرح‌های نمونه در حوزه طراحی مد و لباس ایرانی اسلامی اجرا می‌شود؛ که توسط کژال ابراهیمی استاد دانشگاه، طراح برتر مد و لباس ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.
غرفه صنایع دستی، منبت‌کاری، کیف و‌کفش و... با دعوت از کار آفرینان نمونه این حوزه از استان‌های اصفهان، همدان و کرمانشاه در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی در پایان افزود:
این مراسمات با همکاری و مشارکت: سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه شهدای استان، ناحیه مقاومت بسیج ارومیه، سازمان بسیج زنان استان، امور بانوان استانداری، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، امور بانوان فرمانداری شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان‌ها و ادارات مربوطه افزود:
امیدواریم با تلاش و همکاری مسولان بتوانیم موضوع حجاب و عفاف را در سطح جامعه گسترش دهیم.     در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم