Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در این استان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، از پرداخت ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستائیان تا کنون در استان کرمانشاه و توسط ۴ بانک و موسسه عامل در امر پرداخت این تسهیلات خبر داد و اظهار داشت: در نتیجه پرداخت این تسهیلات ۵۶۱۲ فرصت شغلی در حوزه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه ایجاد شده است

وی افزود: در بخش زلزله نیز برای ۹ شهرستان مشمول این طرح و دو بخش کوزران و ماهیدشت شهرستان کرمانشاه نیز ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستائیان و عشایر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۱۷ هزار و ۸۹۹ فرصت شغلی در نتیجه پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت: امسال علاوه بر موارد فوق اعتبارات موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه هم به بانک ها ابلاغ شده است.

این مسئول بیان داشت: تسهیلات روستایی و عشایری نیز، هم تقویت می شود و هم از محل منابع بازپرداختی، دوباره منابعی تجهیز می شود که این طرح موفق کماکان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس هدف گذاری ای که در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه به تصویب رسیده است، باید امسال حداقل ۳ درصد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و امیدواریم حداقل ۲۱ هزارشغلی هم از محل اعتبارات مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید