Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی ، معاون قوه قضائیه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور در هفته جاری به شهرستان زرندیه سفر می کند .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حضور در گلزار شهدا، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و تشکیل جلسه با حضور دادستان و رییس دادگستری زرندیه و قضات و کارمندان دادگستری این شهرستان از جمله برنامه های سفر رئیس ثبت اسناد و املاک کشور در این سفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان مرکزی شورای اداری قوه قضائیه آستانه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مستندات جدید خبرگزاری قوه قضائیه درباره نیکا شاکرمی

خبرگزاری میزان، رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «در پی انتشار گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی و طرح ادعا‌های جدید با اسناد جعلی، میزان یک بار دیگر ضمن مرور گزارش‌های پیشین؛ برگ‌هایی از این پرونده را مجدد مورد بررسی قرار داده و این بار اسناد جدیدی از فوت نیکا شاکرمی منتشر می‌کند.»

     

دیگر خبرها

  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • تصاویری از مستندات جدید خبرگزاری قوه قضائیه درباره نیکا شاکرمی
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر